به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان ، براساس ارزیابی دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امورحقوقی استانداری گلستان، شرکت آب منطقه ای استان گلستان رتبه شایسته تقدیر در عملکرد سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد)در سال ٩٩ را دربین ادارات کل استان کسب کرد.
براساس این گزارش آمده است : در سال ۹۹ با هدایت و پشتیبانی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان گلستان ، همکاری معاونتها و تمامی مدیران و کارشناسان پرتلاش در تمامی بخشها و قسمتهای مختلف ، شرکت آب منطقه ای استان، در ۱۲ ماهه سال ۹۹ از 100امتیاز در نظر گرفته شده در ارزیابی ، موفق به دریافت 95 امتیاز شد که رتبه شایسته تقدیر در بین دستگاه های اجرایی استان را کسب نمود.
گفتنی است شبکه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت ( سامد) سامانهای است که مردم از طریق آن و بدون واسطه با شمارهگیری تلفن ۱۱۱، مشکلات و خواستههای خود را با مسئولان و مدیران دستگاههای اجرایی در میان گذاشته و از طریق دریافت کد رهگیری نتیجه مطالبات خود را پیگیری میکنند.