|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره
استاندار گلستان در افتتاحیه پروژه‌های آبرسانی شهر کلاله عنوان کرد:

تخصیص 2250 میلیارد تومان در بخش پروژههای آبرسانی آب منطقه ای در دولت سیزدهم

استاندار گلستان گفت: دسترسی مطلوب و آسان گلستانی‎ها به آب آشامیدنی، یکی از د غدغه‌های مهم دولت شهید رئیسی بود که در 33 ماه خدمت دولت سیزدهم و با حمایت های شخص رییس جمهور شهید، 2250 میلیارد تومان در حوزه آب منطقه ای هزینه شد.

  مدیرعامل
  7 تیر 1403

افتتاح پروژه های آبرسانی شهرستان کلاله با حضور استاندار /بهره برداری از مخزن 2 هزار متر مکعبی طوقه

پروژه‌های آبرسانی شهر کلاله حضور استاندار گلستان، نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی و محلی در روستای طوقه این شهرستان به بهره‌برداری رسید که شامل حفر۶ حلقه چاه و تجهیز محوطه سازی و برق رسانی به۴ حلقه چاه ، اجرای ۷ کیلومتر خط جمع آوری آب چاه ها و ۹ کیلومتر خط انتقال به منظور آبرسانی ، مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی طوقه از جمله مهم ترین بخش این پروژه بود.

  مدیرعامل
  6 تیر 1403

بهره مندی از سیلاب رودخانه اترک برای آبگیری تالاب ها و سد دانشمند

شرکت آب منطقه ای گلستان با وقوع سیلاب در رودخانه اترک و روندیابی آن به منظور ذخیره سازی حداکثری در تالاب ها و سدهای واقع در حوضه آبریز اترک اقدام به استقرار چهار دستگاه بیل مکانیکی در محل مقسم ها و مسیر کانال های انتقال آب نموده است.

  مدیرعامل
  4 تیر 1403

تمدید دوره اعتبار تسهیلات پروژه شبکه آبیاری قره سو – زرین گل از محل بانک توسعه اسلامی

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان از تمدید دوره اعتبار تسهیلات پروژه شبکه آبیاری و زهکشی قره سو – زرین گل با پیگیری های وزارت نیرو، وزارت اقتصاد و دارائی و همکاری بانک توسعه اسلامی خبر داد.

  مدیرعامل
  3 تیر 1403

برآورد اولیه دبی پیک (حداکثر ) سیلاب رودخانه اترک شهرستان مراوه تپه، حدود ۶۵۰ مترمکعب در ثانیه و با دوره بازگشت ۲۵ ساله

مدیر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: در پی بارش های عصر پنج شنبه سی و یکم خرداد ماه و نیز سیلاب ورودی از استان خراسان شمالی، حداکثر دبی سیلابی رودخانه اترک در ایستگاههای آب سنجی قازانقایه و مراوه تپه، به ترتیب ۷۰۰ و ۶۵۰ مترمکعب در ثانیه بوده است.

  مدیرعامل
  2 تیر 1403

فرهنگ سازی در مصرف بهینه آب باید در اولویت اقدامات باشد / افزایش اعتبار 50 میلیون یورویی برای پروژه های آبی استان گلستان از محل بانک توسعه

نماینده ولی فقیه در استان در دیدار مدیران صنعت آب و برق استان با ایشان در آستانه هفته صرفه جوئی در مصرف آب و برق اظهار کرد: کمتر کسی تصور می‌کند که استان سرسبزگلستان با بحران کمبود آب به‌ ویژه در بخش شرب مواجه باشد.

  مدیرعامل
  23 خرداد 1403

استقرار سامانه نرم افزاری مدیریت پروژه در شرکت آب منطقه ای گلستان با هدف نظارت مستمر بر روند پیشرفت پروژه های عمرانی

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان از انتخاب پیمانکار و شروع استقرار سامانه نرم افزار مدیریت پروژه در این شرکت با هدف نظارت مستمر بر روند پیشرفت پروژه های عمرانی و تهیه گزارش های مدیریتی برخی از وضعیت پیشرفت آن ها خبر داد.

  مدیرعامل
  10 خرداد 1403

حضور مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان در سامانه سامد برای پاسخگویی به سوالات شهروندان

دکتر ایرج حیدریان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان، با حضور در محل سامانه سامد پاسخگوی سوالات و تماس های مردمی شد.

  مدیرعامل
  8 خرداد 1403

تامین مالی سایر پروژه های شرکت آب منطقه ای گلستان از محل بانک توسعه اسلامی / پیشرفت 65 درصدی پروژه قره سو زرین گل

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان در خصوص پروژه های شرکت آب منطقه ای استان که تامین مالی آن توسط بانک توسعه اسلامی صورت می گیرد، گفت: یکی از بزرگترین پروژه های بانک توسعه اسلامی در کشور ما پروژه قره سو – زرین گل است که بسته یک پروژه قره سو – زرین گل در حال حاضر پیشرفت 65 درصدی دارد.

  مدیرعامل
  1 خرداد 1403

کسب موافقت مدیران اجرایی بانک توسعه اسلامی در خصوص تامین مالی سایر پروژه های این شرکت/ شتاب گرفتن پروژه های آب منطقه ای گلستان

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان گفت : در نشست های متعدد با دکتر خاندوزی وزیر اقتصاد بر موافقت کلی برای تمدید وام از سوی بانک توسعه اسلامی تصریح و تاکید شد و دکتر خاندوزی در خصوص شروع فرآیند بسته و پروژه جدید دستورات لازم را صادر نمودند.

  مدیرعامل
  22 اردیبهشت 1403

42.5 درصد حجم مخازن سدهای استان گلستان آب دارند

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان گفت: در حال حاضر مخازن سدهای استان گلستان 42.5 درصد آب دارد و این در حالی است که سال گذشته در چنین روزی درصد آبگیری سدهای استان معادل 6.3 درصد حجم کل مخازن سدهای استان بود.

  مدیرعامل
  9 اردیبهشت 1403

بررسی موضوعات پروژه قره سو زرین گل با استفاده از ظرفیت بانک توسعه اسلامی در جلسه با وزیر اقتصاد

جلسه پیگیری مسائل پروژه قره سو زرین گل و اجرای پروژه های جدید با استفاده از ظرفیت های بانک توسعه اسلامی در محل وزارت اقتصادی و دارایی با حضور دکتر خاندوزی وزیر اقتصاد، دکتر نوروزی نماینده شهرستان علی آباد کتول، دکتر حیدریان مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان و سایر مدیران مربوطه برگزار شد.

  مدیرعامل
  1 اردیبهشت 1403
به مناسبت آغاز سال جدید؛

دیدار نوروزی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان با فرماندار مینودشت/ سازه سد نرماب در مرحله نهایی است

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان در دیدار نوروزی با فرماندار مینودشت از تلاش های همه جانبه این فرمانداری در حفظ و صیانت از منابع آبی شهرستان قدردانی نمود و گفت: آغاز طرح سد قره چای رامیان، شیرین سازی آب دریا و آبگیری سد نرماب از مهم ترین طرح های شرکت آب منطقه ای استان در سال جاری است که نیازمند کمک همه جانبه در این زمینه برای تسریع در اجرای طرح ها هستیم.

  مدیرعامل
  15 فروردین 1403
به مناسبت آغاز سال جدید؛

دیدار نوروزی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان با فرماندار گنبد/ ضرورت آبخیزداری در بالادست سدهای استان

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان در دیدار نوروزی با فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس از تلاش های همه جانبه این فرمانداری در حفظ و صیانت از منابع آبی شهرستان قدردانی نمود.

  مدیرعامل
  14 فروردین 1403
به مناسبت آغاز سال جدید؛

دیدار مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان با همکاران اداره منابع آب شهرستان آق قلا / جانمایی زمین برای ساخت اداره منابع شهرستان آق قلا و گمیشان

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان و معاونین و مدیران شرکت به مناسبت آغازسال جدید وتبریک سال نو با مدیر و همکاران اداره منابع آب شهرستان آق قلا و گمیشان دیدار و بر بر تلاش مضاعف کارکنان اداره منابع آب شهرستان ها برای نیل به اهداف شرکت آب منطقه ای استان در سال 1403 تاکید کرد.

  مدیرعامل
  12 فروردین 1403
به مناسبت آغاز سال جدید؛

دیدار مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان با همکاران اداره منابع آب شهرستان گرگان/جانمایی 5 حلقه چاه جدید در گرگان

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان و معاونین و مدیران شرکت به مناسبت آغازسال جدید وتبریک سال نو با مدیر و همکاران اداره منابع آب شهرستان گرگان دیدار کردند.

  مدیرعامل
  12 فروردین 1403

دیدار نوروزی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان با همکاران

دیدار نوروزی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان با همکاران شرکت انجام شد.

  مدیرعامل
  7 فروردین 1403

پایان رها سازی آب از سدهای گلستان و بوستان / ذخیره سازی مناسب آب در سد وشمگیر

در پایان رها سازی آب از سدهای گلستان و بوستان ، حجم آب ذخیره شده در سد وشمگیر به 15 میلیون مترمکعب رسید.

  مدیرعامل
  17 اسفند 1402
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان:

آبگیری 23 درصد حجم سدهای استان/ رهایی سد وشمگیر از خشکسالی

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: مجموعا تا 15 اسفند ماه در 14 سد مخزنی استان 56 میلیون متر مکعب معادل 23 درصد آب وجود دارد که نسبت به سال گذشته بهبود نسبی را نشان می دهد.

  مدیرعامل
  17 اسفند 1402

ملاقات شهردار و اعضای شورای شهر گرگان با مدیرعامل آب منطقه ای استان در خصوص موضوعات مرتبط با رودخانه زیارت و النگدره

در این ملاقات، موضوعات مرتبط با سرمایه گذاری بخش خصوصی در امر بلند مرتبه سازی شهر گرگان، بستر و حریم رودخانه زیارت و النگدره عبوری از محدوده شهر مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

  مدیرعامل
  12 اسفند 1402

میز خدمت با حضور مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان در شهرهای مختلف استان برگزار گردید

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان با حضور در میز خدمت شهرهای مختلف استان گفت: میزان آب مورد نیاز استان در بخش های مختلف کشاورزی، شرب، بهداشت و صنعت و ... با احتساب روند افزایش جمعیت و مطابق مصرف فعلی بیش از دو برابر پتانسیل آب استان است. لذا صرفه جویی آب در همه بخش ها به ویژه کشاورزی که بیش از 80 درصد منابع آب استان در این حوزه مصرف می شود ضروری است. باید با افزایش راندمان آبیاری، استفاده از روش های نوین آبیاری، رعایت الگوی کشت مصرف آب در بخش کشاورزی را مدیریت کرد.

  مدیرعامل
  7 اسفند 1402

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان دلایل رها سازی آب از سدهای گلستان و بوستان را تشریح کرد/ رهاسازی 13 میلیون متر مکعب آب

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: با توجه به بارش های خوب سال جاری و ذخیره مناسب آب در سد های گلستان و بوستان و مدیریت نیاز آبی اراضی پایاب سد وشمگیر از ساعت 22 سه شنبه اول اسفند ماه 1402، بخشی از آب سدهای مذکور رها سازی شد.

  مدیرعامل
  2 اسفند 1402

تاکید بر نصب کنتور هوشمند و تمدید پروانه های بهره برداری در جلسه مدیریت توأمان آب و برق

جلسه مدیریت توأمان منابع آب و مصرف برق با حضور مهندس ارسلان هاشمی رئیس حوضه آبریز اترک و حوضه های شمالی در شرکت آب منطقه ای گلستان برگزار شد. در این جلسه بر لزوم پیگیری نصب کنتور هوشمند و تمدید پروانه های بهره برداری چاه ها تاکید شد.

  مدیرعامل
  29 بهمن 1402

مدیران شرکت آب منطقه ای گلستان در مرکز سامد پاسخگوی سوالات مردم بودند

مدیران شرکت آب منطقه ای استان گلستان از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت پاسخگوی سوالات مطروحه شد .

  مدیرعامل
  26 بهمن 1402

فعالیت کارخانه ید کانسار خزر تحت پایش دقیق است و از نظر وجود مواد پرتو زای طبیعی مشکلی نداشته است

در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان گلستان که در دادگستری گلستان درباره فعالیت های ید کانسار خزر و مشکلات و ابهامات آن برگزار شد، نمایندگان مرکز نظام ایمنی هسته ای سازمان انرژی اتمی ایران اعلام کردند: بر اساس مستندات و نمونه برداری ها و آنالیزهای مرکز نظام ایمنی هسته ای سازمان انرژی اتمی ایران تا به امروز فعالیت های کانسار خزر آلودگی پرتوی نداشته و از این بابت نگرانی نداریم.

  مدیرعامل
  25 بهمن 1402
مدیر عامل آب منطقه‌ای استان در گروه خبری فجر گلستان عنوان کرد:

نصب 3237 کنتور هوشمند بر روی چاه های گلستان

مدیر عامل آب منطقه‌ای استان در نشست خبری فجر گلستان از نصب 3237 کنتور هوشمند تاکنون بر روی چاه های گلستان با هدف انضباط مصرف و صیانت از منابع آبهای زیرزمینی خبر داد.

  مدیرعامل
  14 بهمن 1402

ارائه گزارش وضعیت منابع آب استان در میز خدمت شهرهای مزرعه کتول، سیجوال و سیمین شهر

در میز خدمتی که با حضور استاندار گلستان در شهرهای نوکنده، جلین، مزرعه کتول، سیجوال و سیمین شهر برگزار گردید دکتر حیدریان مدیر عامل شرکت آب منطقه ای به گزارشی از وضعیت منابع آب استان پرداخت و همچنین به مشکلات شهروندان این شهرها در حوزه منابع آب پاسخ داد.

  مدیرعامل
  14 بهمن 1402
مدیر عامل آب منطقه‌ای استان در گروه خبری فجر گلستان؛

بهره برداری از 10 طرح حوزه آب استان در دهه فجر/ ساحل چارقلی در گمیشان برای ایجاد تاسیسات آب شیرین کن تعیین شد

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان در گروه خبری فجر گلستان گفت: در دهه فجر امسال ۱۱ پروژه آب منطقه با اعتبار بیش از ۷۶۰ میلیارد تومان اعتبار افتتاح و یا آغاز عملیات اجرایی خواهند داشت.

  مدیرعامل
  12 بهمن 1402
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان :

افزایش 5 برابری حجم سد مخزنی سیجوال/ اختصاص 60 درصد اعتبارات به سد در دولت سیزدهم

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: سد مخزنی سیجوال با هزینه ۱۰۰ میلیارد تومان که 60 درصد اعتبار آن در دولت سیزدهم اختصاص یافته است، به بهره برداری رسید و ظرفیت حجمی آن به ۵ برابر افزایش یافته است.

  مدیرعامل
  6 بهمن 1402

اخذ ردیف اجرایی ساختمان سد قره‌چای رامیان

اعضای کمیسیون ماده ۲۳ سازمان برنامه و بودجه کشور موافقت خود را با اجرایی شدن طرح ساختمان سد قره‌چای رامیان از سال ۱۴۰۳ اعلام نمودند.

  مدیرعامل
  4 بهمن 1402
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
« 1 2 3 4 ... 5 21 » صفحه:
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 234
  • بیشترین بازدید همزمان : 607
  • بازدید امروز : 11,371
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 26,503,896
  • آخرین به روزرسانی : 24 تیر 1403 13:27:13
  • شناسه IP شما : 3.148.115.2

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : گلستان، کیلومتر یک جاده آق قلا، شرکت آب منطقه‌ای گلستان
  • کدپستی : 4913933165
  • تلفن : 01732687436
  • فاکس : 01732687082
  • پست الکترونیکی :
  • پیامک :
  • تلفن گویا :