به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهندس حسین دهقان اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از اهداف اساسی شرکت، جلب رضایت ارباب رجوع است ، نظرات ایشان درباره نحوه و کیفیت خدمت رسانی برای مدیریت شرکت، مهم و حیاتی است. به همین منظور قرارداد نظر سنجی از مراجعین ، جامعه، کارکنان و سازمان ها و نهادهای مرتبط در آبان ماه با شرکت مشاور منعقد گردید.
معاون برنامه ریزی شرکت آب منطقه ای ، هدف از اجرای این پروژه را سنجش میزان رضایت مشتریان و همکاران از عملکرد شرکت برشمرد و افزود: با توجه به اهمیت نظر آنان در راستای بهبود فرآیندهای کاری و خدمات رسانی و رفع نقاط ضعف در تمامی حوزه ها بویژه در بخش تکریم ارباب رجوع این طرح در حال اجراست.
گفتنی است این پروژه در ستاد شرکت و ادارات و امورات منابع آب شهرستان ها در حال انجام است و مدت اجرای آن 9 ماهه است.