|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

شروع بهره برداری و آغاز عملیات اجرائی 11 پروژه شرکت آب منطقه ای استان در دهه فجر سال جاری

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان از شروع بهره برداری و آغاز عملیات اجرائی 11 پروژه شرکت آب منطقه ای استان در دهه مبارک فجر سال جاری خبر داد.

  برنامه ریزی منابع آب
  9 بهمن 1402
معاون برنامه ریزی شرکت آب منطقه ای استان:

جذب 100 درصدی اعتبارات عمرانی شرکت آب منطقه ای در سال 1401

معاون برنامه ریزی شرکت آب منطقه ای استان از جذب 100 درصدی اعتبارات عمرانی شرکت آب منطقه ای در سال 1401 با تلاش همه ارکان شرکت و حمایت های وزارت نیرو، شرکت مدیریت منابع آب و همکاری ، استاندار محترم و دستگاه های نظارتی خبر داد.

  برنامه ریزی منابع آب
  10 مهر 1402

شروع پروژه استقرار مدیریت دانش و مستندسازی تجارب و درس آموخته ها در شرکت آب منطقه ای گلستان

پروژه استقرار مدیریت دانش و مستندسازی تجارب و درس آموخته ها با هدف ترویج فرهنگ مستندسازی و به اشتراک گذاری تجارب و آشنایی با روش های نگارش و تدوین دانش در شرکت آب منطقه ای گلستان آغاز شد.

  برنامه ریزی منابع آب
  8 شهریور 1402
به مناسبت هفته دولت؛

بهره برداری از13 پروژه عمرانی شرکت آب منطقه ای گلستان در شهرستان گنبد

سرپرست اداره منابع آب شهرستان گنبد از بهره برداری از 13 پروژه عمرانی شرکت آب منطقه ای گلستان در شهرستان گنبد به مناسبت هفته دولت همزمان با افتتاح کلی پروژه های این شهرستان با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار خبر داد.

  برنامه ریزی منابع آب
  6 شهریور 1402
با اعتبار ۳۰۱ میلیارد ریال؛

۲۵ طرح عمرانی شرکت آب منطقه ای گلستان در هفته دولت 1402 بهره برداری یا اجرا می شوند

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: ۲۵ طرح عمرانی شرکت آب منطقه ای گلستان در هفته دولت بهره برداری یا اجرای آن ها شروع می شود و از این تعداد، پروژه های آماده بهره برداری 17 و پروژه های آماده اجرا 8 مورد می باشد.

  برنامه ریزی منابع آب
  1 شهریور 1402

برگزاری جلسه کارگروه تدوین سند چشم انداز 1404 بخش آب استان

چهل و یکمین جلسه کارگروه تدوین سند چشم انداز 1404 بخش آب استان در تاریخ ۱۴۰۲/۳/۲۸ در شرکت آب منطقه‌ای گلستان با حضور اعضای کارگروه برگزار شد.

  برنامه ریزی منابع آب
  3 تیر 1402

نشست تخصصی حکمرانی آب، چالش ها و الزامات در شرکت آب منطقه ای گلستان برگزار شد

نشست تخصصی حکمرانی آب، چالش ها و الزامات با حضور دستیار استاندار گلستان در مدیریت بهم پیوسته منابع آب، معاونین و مدیران شرکت آب منطقه ای گلستان و دیگر دستگاه های اجرائی ، اساتید دانشگاه و مشاوران و پیمانکاران برگزار شد.

  برنامه ریزی منابع آب
  22 خرداد 1402

تخصیص آب به 737 متقاضی بخش های مختلف مصرف آب در گلستان در سال 1401

معاون برنامه ریزی و دبیر کمیته مدیریت منابع آب شرکت آب منطقه ای گلستان، گفت: در سال 1401 تعداد به 737 مورد تخصیص آب به بخش های مختلف مصرف آب در گلستان تصویب شد که 361 مورد آن از منابع آب زیرزمینی متعارف برای متقاضیان بود.

  برنامه ریزی منابع آب
  28 فروردین 1402

در نشست هم اندیشی با رئیس مرکز افتای استان بر افزایش تعامل در حوزه های امنیت سایبری تاکید شد

در دیدار معاون برنامه ریزی و همکاران بخش فناوری اطلاعات شرکت آب منطقه ای گلستان با رئیس مرکز افتای استان که به مناسبت آغاز سال نو انجام شد، بر افزایش تعامل در حوزه های امنیت سایبری تاکید گردید.

  برنامه ریزی منابع آب
  23 فروردین 1402

برگزاری جلسه کارگروه تدوین سند چشم انداز 1404 بخش آب استان

سی و دومین جلسه کارگروه تدوین سند چشم انداز 1404 بخش آب استان در شرکت آب منطقه‌ای گلستان با حضور اعضای کارگروه برگزار شد.

  برنامه ریزی منابع آب
  18 فروردین 1402

پرداخت پاداش مشارکت کارکنان آب منطقه‌ای گلستان در نظام پیشنهادها در سال 1401

پاداش مشارکت همکاران در نظام پیشنهادها در سال 1401، به آنها پرداخت گردید.

  برنامه ریزی منابع آب
  17 فروردین 1402

درج مقاله کارشناس آب منطقه ای گلستان در شصت و چهارمین شماره فصلنامه زمین شناسی ایران

در شصت و چهارمین شماره فصلنامه زمین شناسی ایران مقاله ای با مشارکت مهندس یعقوب نیک قوجق کارشناس برنامه ریزی و تخصیص منابع آب شرکت آب منطقه ای گلستان با عنوان (تاثیر برداشت از چاه های عمیق و نیمه عمیق بر روی افت سطح ایستابی و پارامترهای کیفی آب زیرزمینی در دشت گرگان) درج و منتشر شد.

  برنامه ریزی منابع آب
  7 فروردین 1402

راه اندازی سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در شرکت آب منطقه ای گلستان

در راستای اجرای تکالیف ابلاغی ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی دولت و همگام با سایر دستگاه های اجرایی، سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در شرکت آب منطقه ای گلستان، راه اندازی گردید.

  برنامه ریزی منابع آب
  28 اسفند 1401

تخصیص ۶۳ درصدی اعتبارات طرح های شرکت آب منطقه ای گلستان

معاون برنامه ریزی شرکت آب منطقه ای گلستان از تخصیص 63 درصدی اعتبارات طرح های شرکت آب منطقه ای در سال 1401 خبر داد.

  برنامه ریزی منابع آب
  16 اسفند 1401
در دیدار مدیران فناوری اطلاعات، توسعه مدیریت و تحقیقات آب منطقه ای گلستان با اعضای هیئت علمی گروه مهندسی صنایع دانشگاه گلستان :

بر افزایش همکاری های فی مابین با هدف بهبود عملکرد و ارتقاء بهره وری شرکت آب منطقه ای تاکید شد

در دیدار مدیران فناوری اطلاعات، توسعه مدیریت و تحقیقات شرکت آب منطقه ای گلستان با اعضای هیئت علمی گروه مهندسی صنایع دانشگاه گلستان، بر افزایش همکاری های فی مابین با هدف بهبود عملکرد و ارتقاء بهره وری شرکت آب منطقه ای تاکید شد.

  برنامه ریزی منابع آب
  16 اسفند 1401

تخصیص ۵۶ درصد از اعتبارات مصوب بخش آب سفر رئیس جمهور به استان گلستان

معاون برنامه ریزی شرکت آب منطقه ای گلستان از تخصیص 56 درصدی اعتبارات مصوب بخش آب سفر رئیس جمهور به استان گلستان خبر داد.

  برنامه ریزی منابع آب
  15 اسفند 1401

برگزاری جلسه بررسی پروژه های اولویت دار و مصوب سفر رئیس جمهور

جلسه بررسی پروژه های اولویت دار و مصوب سفر رئیس جمهور در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد .

  برنامه ریزی منابع آب
  13 اسفند 1401

بهره مندی آب منطقه ای گلستان از ۹۰ درصد اعتبارات وزارت نیرو در سفر رئیس جمهوربه گلستان

در آستانه اولین سالگرد سفر رئیس محترم جمهور در ۱۳ اسفند ماه سال ۱۴۰۰ به استان گلستان ، معاون برنامه ریزی شرکت آب منطقه ای گلستان اعلام کرد: در این سفر کل اعتبارات مصوب مربوط به وزارت نیرو در استان دو هزار و ۷۵ میلیارد تومان در قالب ۱۱ مصوبه بود که شش مصوبه آن با اعتبار ۱۸۶۰ میلیارد تومان معادل ۹۰ درصد اعتبارات سفر، متعلق به طرح های شرکت آب منطقه ای گلستان می باشد.

  برنامه ریزی منابع آب
  13 اسفند 1401
همزمان با دهه مبارک فجر؛

آغاز عملیات اجرایی 3 پروژه شرکت آب منطقه ای گلستان در علی آباد کتول

طی مراسمی متمرکز در ایام الله دهه فجر و با حضور استاندار گلستان، فرماندار و مسئولین استانی و شهرستانی، عملیات اجرائی پروژه های شرکت آب منطقه ای در قالب پروژه های عمرانی شهرستان علی آباد کتول آغاز شد.

  برنامه ریزی منابع آب
  24 بهمن 1401

سی امین جلسه تدوین سند چشم انداز 1404 بخش آب استان برگزار شد

معاون برنامه ریزی شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: سی امین جلسه تدوین سند چشم انداز شرکت آب منطقه ای گلستان برگزار شد و در چند جلسه اخیر ماتریس های ارزیابی عوامل داخلی و خارجی و ماتریس های موقعیت استراتژیک و SWOT ( نقاط قوت، ضعف‌ها، فرصت‌ها و تهدیدات ) تکمیل شد.

  برنامه ریزی منابع آب
  23 بهمن 1401
همزمان با نهمین روز از دهه فجر؛

آغاز عملیات اجرائی پروژه شرکت آب منطقه ای گلستان در شهرستان کردکوی

در نهمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور استاندار گلستان و معاون اقتصادی استانداری، فرماندار و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی و با حضور رئیس اداره منابع آب شهرستان های کردکوی، ترکمن و بندرگز و همزمان با افتتاح متمرکز پروژه های شهرستان کردکوی، عملیات اجرائی پروژه لایروبی رودخانه های شهرستان کردکوی در این شهرستان آغاز به کار کرد.

  برنامه ریزی منابع آب
  23 بهمن 1401
همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر؛

آغاز عملیات اجرائی یک پروژه شرکت آب منطقه ای گلستان در شهرستان گمیشان

در هفتمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور حاجی گلدی کر معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گلستان، سقلی فرماندار گمیشان، حاجی زاده مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان و اعضای شورای اداری و جمعی از مردم شریف شهرستان همزمان با افتتاح متمرکز پروژه های شهرستان گمیشان، عملیات اجرائی پروژه لایروبی رودخانه های شهرستان گمیشان در این شهرستان آغاز شد.

  برنامه ریزی منابع آب
  23 بهمن 1401
همزمان با دهه مبارک فجر؛

افتتاح و آغاز عملیات اجرائی 4 پروژه شرکت آب منطقه ای گلستان در شهرستان آزادشهر

در نهمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور معاون عمرانی استانداری گلستان، فرماندار آزادشهر و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی و جمعی از مردم شریف شهرستان همزمان با افتتاح متمرکز پروژه های شهرستان آزادشهر ، افتتاح و آغاز عملیات اجرائی پروژه های شرکت آب منطقه ای گلستان در این شهرستان آغاز شد.

  برنامه ریزی منابع آب
  22 بهمن 1401
همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر؛

آغاز عملیات اجرائی 5 پروژه شرکت آب منطقه ای گلستان در شهرستان کلاله

در هشتمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور سید علی مهاجر معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان، فرماندار کلاله و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی و جمعی از مردم شریف شهرستان همزمان با افتتاح و آغاز عملیات اجرائی متمرکز پروژه های شهرستان کلاله، آغاز عملیات اجرائی پروژه های شرکت آب منطقه ای گلستان در این شهرستان نیز آغاز شد.

  برنامه ریزی منابع آب
  22 بهمن 1401
همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر؛

افتتاح و آغاز عملیات اجرائی 2 پروژه شرکت آب منطقه ای گلستان در شهرستان رامیان

در هفتمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور حاجی گلدی کر، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گلستان، فرماندار رامیان و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی و جمعی از مردم شریف شهرستان همزمان با افتتاح متمرکز پروژه های شهرستان رامیان ، افتتاح و آغاز عملیات اجرائی پروژه های شرکت آب منطقه ای گلستان در این شهرستان آغاز شد.

  برنامه ریزی منابع آب
  22 بهمن 1401
همزمان با دهه مبارک فجر؛

افتتاح و بهره برداری از 2 پروژه و آغاز عملیات اجرایی 8 پروژه شرکت آب منطقه ای گلستان در شهرستان آق قلا

همزمان با دهه مبارک دهه فجر افتتاح و بهره برداری از 2 پروژه و آغاز عملیات اجرایی 8 پروژه شرکت آب منطقه ای گلستان بصورت متمرکز در شهرستان آق قلا همزمان با دیگر پروژه های شهرستان انجام شد.

  برنامه ریزی منابع آب
  19 بهمن 1401
همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر؛

افتتاح و آغاز عملیات اجرائی 30 پروژه شرکت آب منطقه ای گلستان در شهرستان گنبدکاووس

در پنجمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور استاندار گلستان ، فرماندار و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی، و همزمان با افتتاح متمرکز پروژه های شهرستان گنبدکاووس ، افتتاح 3 پروژه و آغاز عملیات اجرائی 27 پروژه شرکت آب منطقه ای گلستان در شهرستان گنبد نیز انجام شد.

  برنامه ریزی منابع آب
  19 بهمن 1401
همزمان با ششمین روز از دهه فجر؛

آغاز عملیات اجرائی پروژه شرکت آب منطقه ای گلستان در شهرستان ترکمن

در ششمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان، فرماندار و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی و با حضور رئیس اداره منابع آب شهرستان های کردکوی، ترکمن و بندرگز و همزمان با افتتاح متمرکز پروژه های شهرستان ترکمن، عملیات اجرائی پروژه لایروبی رودخانه های شهرستان ترکمن در این شهرستان آغاز به کار کرد.

  برنامه ریزی منابع آب
  19 بهمن 1401
همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر؛

آغاز عملیات اجرائی یک پروژه شرکت آب منطقه ای گلستان در شهرستان مراوه تپه

در چهارمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری گلستان، فرماندار و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی، و همزمان با افتتاح متمرکز پروژه های شهرستان مراوه تپه، آغاز عملیات اجرائی پروژه های شرکت آب منطقه ای گلستان در شهرستان مراوه تپه شروع شد.

  برنامه ریزی منابع آب
  17 بهمن 1401
همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر؛

آغاز عملیات اجرائی یک پروژه شرکت آب منطقه ای گلستان در شهرستان گالیکش

در چهارمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور معاون اقتصادی استانداری گلستان ، فرماندار و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی، و همزمان با افتتاح متمرکز پروژه های شهرستان گالیکش، عملیات اجرائی پروژه شرکت آب منطقه ای گلستان در شهرستان گالیکش شروع شد.

  برنامه ریزی منابع آب
  17 بهمن 1401
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
« 1 2 3 4 ... 5 7 » صفحه:
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 72
  • بیشترین بازدید همزمان : 607
  • بازدید امروز : 12,840
  • بازدید دیروز : 38,865
  • کل بازدید : 23,315,754
  • آخرین به روزرسانی : 27 فروردین 1403 08:35:06
  • شناسه IP شما : 3.22.248.208

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : گلستان، کیلومتر یک جاده آق قلا، شرکت آب منطقه‌ای گلستان
  • کدپستی : 4913933165
  • تلفن : 01732687436
  • فاکس : 01732687082
  • پست الکترونیکی :
  • پیامک :
  • تلفن گویا :