دوشنبه, 27 خرداد 1398

راهبرد مشارکت

 

شرکت آب منطقه ای استان گلستان  تلاش می نماید  با اجرای راهبردهای شرکت مادر تخصصی در مدیریت حوضه های آبریز و ضمن تعامل با سایر شرکتهای آب منطقه ای ، منابع آب استان را به عنوان یک نعمت الهی و ثروت ملی بگونه‌ای مدیریت نماید  که منافع همه سودبران در استان گلستان بطورمتوازن توزیع شده و باحفظ محیط ‌زیست ضمن تطبیق باشرایط‌،امنیت آبی برای نسل فعلی ونسلهای آتی استان تامین گردد. تامین نیازمندی های مشتریان، ارائه خدمات مطلوب به مشتریان با رعایت حقوق شهروندی و رضایتمندی شهروندان از اهداف این شرکت است. 

هر سازمانی در راستای تحقق اهداف، اجرای ماموریت ها و ارائه خدمت مطلوب و شایسته به شهروندان نیازمند توجه به تمام ذینفعان  می باشد. ارائه خدمات شایسته و ارتقاء کارایی  و اثر بخشی زمانی امکانپذیر است که ذینفعان، میزان رضایتمندی خود را از دریافت خدمات اعلام  و در بهبود فرآیندها تعامل و مشارکت نمایند. سازمانی در ارائه خدمت موفق تر است که بتواند نظرات، پیشنهادات و انتقادات مخاطبین خود را دریافت و بر اساس آن راهبردهای مناسبِ جلب رضایت را در چهارچوب قانون اتخاذ نماید.

شرکت آب منطقه ای گلستان تعامل و تبادل اطلاعات با آحاد مردم و دستگاه های اجرائی را در سرلوحه کار خود قرار داده است و راهبردها و شیوه های ارائه خدمات خود را بر اساس قوانین موجود  و بازخورد ها و نقطه نظرات و پیشنهاد های  مردمی بازنگری و اصلاح  می نماید. در این راستا و به منظور جلب مشارکت های مردمی این شرکت برخود لازم می داند نظرات، پیشنهادات و انتقادات شهروندان  بویژه نخبگان، متخصصین ، صاحب نظران، مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرائی عمومی را گردآوری و راهبردهای منتج به افزایش کیفیت خدمات را تدوین نماید.

شهروندان عزیز  می توانند دیدگاه خود را از منوی تماس با ما-فرم ارتباط با شرکت و نظر سنجی خدمات   تارنمای شرکت به آدرس www.gsrw.ir  به صورت الکترونیکی و یا به صورت حضوری در میز خدمت به این شرکت انتقال دهند.

همچنین پیشنهادات و نقطه نظرات برای بهبود خدمات را می توانند با "ثبت نام در سامانه نظام پیشنهادات به آدرس http://pishnahad.wrm.ir  و انتخاب ذینفعان آب منطقه ای گلستان"   برای ما ارسال نمایند. همواره مشتاق دیدگاهها و نظرات شما هستیم.