رئیس گروه بازرسی و مدیریت عملکرد شرکت آب منطقه ای گلستان عنوان کرد:
ثبت 378 مورد رسیدگی به تقاضاها و شکایات سامانه "سامد" در رابطه با شرکت آب منطقه ای گلستان / 283 مورد دیدار چهره به چهره مدیرعامل بامتقاضیان
رئیس گروه بازرسی و مدیریت عملکرد شرکت آب منطقه ای گلستان عنوان از 378 مورد رسیدگی به تقاضاها و شکایات سامانه " سامد " در رابطه با شرکت آب منطقه ای گلستان توسط گروه بازرسی و مدیریت عملکرد شرکت طی9 ماه امسال خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان مهندس علی تجری اظهار کرد: همچنین طی این مدت 283 مورد دیدارهای مردمی هفتگی( چهره به چهره) توسط مدیر عامل شرکت انجام و به مشکلات مطرح شده رسیدگی شد.
وی افزود: طی همین مدت 96 مورد رسیدگی به تقاضاها و شکایت واصله از دفتر بازرسی به صورت تلفنی و حضوری بررسی و پاسخ داده شد.
کد خبر: 5429
تاریخ خبر : 20 بهمن 1401
روابط عمومی
1434