رئیس گروه بازرسی و مدیریت عملکرد شرکت آب منطقه ای گلستان عنوان کرد:

در ۶ ماهه اول سال جاری 344 مورد رسیدگی به تقاضاها و شکایات سامانه "سامد" در رابطه با شرکت آب منطقه ای گلستان / 176 مورد دیدار چهره به چهره با

رئیس گروه بازرسی و مدیریت عملکرد شرکت آب منطقه ای گلستان عنوان از 344 مورد رسیدگی به تقاضاها و شکایات سامانه " سامد " در رابطه با شرکت آب منطقه ای گلستان توسط گروه بازرسی و مدیریت عملکرد شرکت طی 6 ماه ابتدای سال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان مهندس علی تجری اظهار کرد: همچنین طی این مدت 176 مورد دیدارهای مردمی هفتگی( چهره به چهره) توسط مدیر عامل شرکت انجام و به مشکلات مطرح شده رسیدگی شد.

وی افزود: طی همین مدت 70 مورد رسیدگی به تقاضاها و شکایت واصله از دفتر بازرسی به صورت تلفنی و حضوری بررسی و پاسخ داده شد.

کد خبر: 5227
  تاریخ خبر : 27 آبان 1401
 1302
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 38
  • بیشترین بازدید همزمان : 642
  • بازدید امروز : 599
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 31,475,880
  • آخرین به روزرسانی : 20 دی 1403 13:18:19
  • شناسه IP شما : 13.59.195.78

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : گلستان، کیلومتر یک جاده آق قلا، شرکت آب منطقه‌ای گلستان
  • کدپستی : 4913933165
  • تلفن : 01732687436
  • فاکس : 01732687082
  • پست الکترونیکی :
  • پیامک :
  • تلفن گویا :