در هشتمین جلسه کمیته های توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی اداری:
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مدیرعامل و رئیس کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی اداری شرکت در این جلسه اظهار کرد: رویکرد شرکت در بخش خدمت رسانی به مردم، تسهیل در ارائه خدمات به متقاضیان از طریق الکترونیکی نمودن فرآیندها می باشد. بدین منظور از ابتدای سال 1396 بیش از 25 خدمت شرکت در بخش آب های زیرزمینی از طریق دفاتر پیشخوان دولت به متقاضیان ارائه می شود.
مهندس سیدمحسن حسینی ادامه داد: همگام با سیاست های دولت، توسعه خدمات الکترونیک با هدف تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به متقاضیان، باید در دستور کار شرکت قرار بگیرد.
سرپرست دفتر تحول اداری، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی و دبیر کمیته نیز گفت: در سال جاری، با هدف توسعه خدمات الکترونیک، میز خدمت الکترونیک در پورتال شرکت راه اندازی گردید و متقاضیان می توانند با مراجعه به پورتال شرکت، درخواست های خود را شخصاً و بدون مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت، ثبت و پیگیری نمایند.
اسماعیل گرزین افزود: امید است که اقدامات صورت گرفته، منجر به تسریع در ارائه خدمات به متقاضیان و همچنین کاهش هزینه های ایشان گردد.