اجرای پروژه عارضه یابی سازمانی و اصلاح فرآیندها در شرکت آب منطقه ای گلستان با هدف افزایش رضایت مندی مراجعین

در راستای تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به مراجعین و افزایش رضایت مندی ایشان، پروژه عارضه یابی سازمانی و اصلاح فرآیندها در شرکت آب منطقه ای گلستان، آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای گلستان، سرپرست مدیریت تحول اداری، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی  گفت: یکی از رسالت‌های مهم شرکت بعنوان یک دستگاه اجرایی خدمت رسان، ارائه مناسب خدمات به ذینفعان بوده و یکی از الزامات این موضوع، بازنگری و اصلاح مستمر روش‌های ارائه خدمات به منظور تطبیق با تغییرات تکنولوژی، ساختار، نیروی انسانی و همچنین بهینه سازی فرآیندهای اداری برای افزایش سطح رضایتمندی مراجعین است.
اسماعیل گرزین افزود: با توجه به ضرورت موضوع و همچنین تکلیف سازمان اداری و استخدامی کشور در این خصوص، قراردادی با مشاور ذی صلاح برای بررسی و تجدیدنظر در فرآیند ارائه خدمات رو به مشتری در حوزه‌های خدمت رسان شرکت، منعقد گردیده تا خدمات، اولویت بندی و فرآیندهای آن ها، مورد بازنگری و اصلاح قرار گیرند.
لازم به ذکر است در اجرای این پروژه، تجارب ارزشمند همکاران بازنشسته، مدیران و کارشناسان واحدهای ستادی و شهرستانی و همچنین نتایج پروژه های مرتبط انجام شده در سال های گذشته از جمله نظرسنجی مراجعین مورد توجه قرار خواهد گرفت.

کد خبر: 6025
  تاریخ خبر : 2 اسفند 1402
 429
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 65
  • بیشترین بازدید همزمان : 642
  • بازدید امروز : 1,772
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 31,673,274
  • آخرین به روزرسانی : 17 بهمن 1403 10:27:08
  • شناسه IP شما : 18.226.150.130

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : گلستان، کیلومتر یک جاده آق قلا، شرکت آب منطقه‌ای گلستان
  • کدپستی : 4913933165
  • تلفن : 01732687436
  • فاکس : 01732687082
  • پست الکترونیکی :
  • پیامک :
  • تلفن گویا :