به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهندس سید محسن حسینی مدیر عامل شرکت در این جلسه، با اشاره به نقش مهم بیمه در ایجاد آرامش خاطر برای همکاران اظهار کرد: بیمه دانا همکاری مناسبی با شرکت آب منطقه ای گلستان دارد و درخواست همکاران قرارداد با مراکز درمانی بیشتر و دریافت فرانشیز کمتر است.
وی افزود: همچنین زمانی که نسخه ها تحویل بیمه می شود تسریع در پرداخت موجب رضایت بیشتر همکاران است و شرکت آب منطقه ای استان هم تلاش خود را برای پرداخت منظم تر به شرکت بیمه دانا انجام می دهد تا رضایت دو طرف حاصل گردد.
مهندس علی جمال مدیرشعبه گرگان بیمه دانا نیز در این جلسه اظهار کرد: ما خود را مکلف می دانیم با قرارداد با مراکز مختلف ، پوشش دهی بیشتری برای بیمه درمانی همکاران داشته باشیم وهمکاران جز رنج بیماری رنج بیشتری را متحمل نشوند.
وی افزود: تقاضای ما نیز از شرکت آب منطقه ای این است که پرداخت های منظم تری به بیمه داشته باشد و ما نیز همه تلاش خود را برای خدمات بهتر و رضایت همکاران آب منطقه ای انجام می دهیم.