|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

برگزاری جلسه معرفی مدیران جدید شرکت آب منطقه ای گلستان

جلسه معارفه مدیران جدید حوزه های مختلف شرکت آب منطقه ای گلستان با حضور مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره ، معاونین و مدیران شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مدیر عامل شرکت در این جلسه اظهار کرد : مهندس سید علی حسینی بعنوان مشاورمدیر عامل در طرح های عمرانی و مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران معرفی شده اند که در این بخش انتظار است مباحث طرح های عمرانی شرکت با همکاری مدیران طرح و توسعه پیگیری شود تا اقدامات بر اساس زمان بندی انجام شود و همچنین امور مربوط به کارکنان ایثارگر شرکت و تسهیل امور مراجعان ایثارگر به نحو مطلوبتری پیگیری شود. 
 
مهندس سید محسن حسینی افزود: :  دکتر محسن جدیدی بعنوان رییس گروه حسابرسی داخلی معرفی شده اند که انتظار است در بهبود گردش مدیریتی و مالی شرکت و کاهش بندهای نانه مدیریت سازمتن حسابرسب بهبود قابل ملاحظه ای حاصل شود. همچنین موضوع گردشگری آبی نیز به ایشان محول شده است که انتظار است 25 نقطه گردشگری در سال آبی جاری به فراخوان برسد و برخی نیز منجر به قرارداد گردد. 

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان اظهار کرد: بعنوان بازرس ماده 91 و 92 مهندس علی تجری معرفی شده اند. در شرکت آب منطقه ای ما مجموعه ای نیاز داریم که هم سالم و هم پرکارباشد و لازم است ایشان از هرگونه احتمال انحراف پیشگیری نماید.

مهندس حسینی تصریح کرد: پیگیری بودجه 1400، پیگیری افزایش بودجه های سال 99 و پیگیری تخصیص های از آب دریا از جمله موارد مهمی است که مهندس محمد خسروی باید به عنوان مدیر برنامه ریزی و بررسی های اقتصادی پیگیری جدی داشته باشند.

وی با معرفی آقای علی عرب بعنوان رییس گروه درآمد و مشترکین ، پیگیری دریافت دقیق درآمدهای شرکت و ساماندهی امور مشترکین را  از انتظارات خود در این بخش برشمرد.

مدیرعامل شرکت افزود: از مهندس حسن فرازجو به عنوان سرپرست دفتر فنی مطالعات طرح های عمرانی انتظار است،  طرح های مطالعاتی شرکت،کامل و بهره برداری محور باشد. مطالعات سرعت و دقت داشته باشد. ضمن استفاده از نظرمشاوران اما با اشراف کامل نظرات دفتر فنی غالب باشد .

وی خطاب به دکتر محمد نوری بعنوان سرپرست گروه توسعه و سیلاب گفت : پیگیری جدی برای آبگیری سدنرماب تا انتهای سال صورت گیرد. همچنین سرعت دراجرای سد چایلی(مختومقلی فراغی)، اخذ ردیف اجرایی برای سد میرداماد و پیگیری سدهای آقدکش و قره چای از جمله مهم ترین موضوعات مورد پیگیری ایشان باشد. 

مهندس حسینی بیان کرد: در گروه توسعه شبکه های آبیاری و زهکشی توقع از مهندس حسین جمشیدی که سرمرست این گروه شده است پیگیری اجرای کامل شبکه قره سو و زرین گل و به قرارداد رساندن همه همه اجزای آن و همچنین اجرای شبکه های زهکشی در استان است. 

مدیر عامل شرکت با معرفی خانم محبوبه کریمی بعنوان مدیر مالی وذیحسابی اظهار داشت : انتظار است بندهای حسابرسی صفر شده یا کاهش یابد. امورات مالی متوازن و عادلانه و دقیق باشد و ادارات شهرستانها به عنوان پیشانی ونماینده ما در شهرستانها باید به صورت معقول مورد توجه باشند. 
 
وی در ادامه گفت : مهندس مهدی حکیمی که به سمت مدیر منابع انسانی و پشتیبانی معرفی شده است که در نظر داشته باشد که نیروی انسانی شرکت ارباب رجوع این واحد هستند و تکریم آنان جزو واجبات است. به میزان بودجه خودرو بگیرید. به اندازه بودجه شرکت را پشتیبانی کنید وآموزش ها هدفمند باشد. 

مهندس حسینی افزود: خانم هاتفه علاالدین مشاور جدید مدیر عامل در امور بانوان و خانواده از مشارکت بانوان در کلیه کارهااستفاده نمایند و ارتقاء توان بانوان همکار و کارهای فوق برنامه برای خانواده هارا مد نظر داشته باشند. 

مدیر عامل شرکت با بیان اینکه فرهنگ جزو اصول ماست افزود: توجه به برگزاری برنامه نماز به صورت مرتب و حداکثری، امر به معروف، تکریم بازنشستگان ، توجه به امور جوانان و سایر امور فرهنگی شرکت مد نظر است که می بایست توسط مهندس مصطفی رضایی بعنوان دبیر شورای فرهنگی پیگیری گردد. 

مهندس حسینی افزود: پرداخت بدهی های گذشته در بخش تحقیقات، پیگیری بودجه تحقیقات از محل جاری و طرح، جستجوی کل پایان نامه های ملی و بین المللی مرتبط با آب استان و سوق دادن تحقیقات و پایان نامه های دانشگاه ها به سمت موضوعات مد نظر ما در بخش آب استان ازوظایف دبیر کمیته تحقیقات است که خانم مهندس حمیده صاحبی پیگیری می نمایند.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان در پایان با معرفی مهندس جمشید بهمنی بعنوان مسئول ورزش شرکت گفت : در بخش ورزش نیز نشاط همگانی مد نظر است و ایجاد علاقه در بین همکاران که به انواع ورزش روی آورند و پشتیبانی از این امر و پیگیری تفاهم نامه با سه هیات ورزشی "شنا ، شیرجه و واترپلو"، "نجات غریق و غواصی" و "قایقرانی" مد نظر است.

کد خبر: 3267
  تاریخ خبر : 22 آبان 1399
 روابط عمومی
 507
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 90
  • بیشترین بازدید همزمان : 607
  • بازدید امروز : 21,434
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 24,411,926
  • آخرین به روزرسانی : 27 اردیبهشت 1403 13:42:02
  • شناسه IP شما : 3.21.43.192

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : گلستان، کیلومتر یک جاده آق قلا، شرکت آب منطقه‌ای گلستان
  • کدپستی : 4913933165
  • تلفن : 01732687436
  • فاکس : 01732687082
  • پست الکترونیکی :
  • پیامک :
  • تلفن گویا :