سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان :
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهندس سید محسن حسینی افزود: خدمتگزاری به مردم از وظایف ذاتی این شرکت است و حفظ حرمت ارباب رجوع و حفظ اخلاق و رفتار اداری در مقابل آنها بسیار مهم است.
در این جلسه مقرر شد، بر اساس ماده 25 قانون ارتقاء سلامت اداری ومقابله با فساد ، معاونت ها و دفاتر ستادی درمهلت معین شده نسبت به پاسخگویی به شکایات اهتمام داشته باشند و همچنین معاونتها و دفاتر ستادی و ادارات و امورهای منابع آب شهرستانی نسبت به معرفی رابط پاسخگویی به شکایات اقدام نمایند .