|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دوساله دولت سیزدهم در شهرستان بندرگز

به ‌مناسبت سفر ریاست محترم جمهور و هیئت دولت به استان گلستان، نمایشگاه دستاوردهای دولت سیزدهم در شهرستان بندرگز افتتاح شد.

  طرح و تسعه
  7 دی 1402

تلاش شرکت آب منطقه ای برای افزایش اعتبارات عمرانی در سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور/درخواست تسریع در تخصیص اعتبار برای آبگیری سد نرماب

با توجه به نیاز استان به توجه و مساعدت بیشتر در زمینه آب از جمله مباحث آب شرب ، احداث سدها و شبکه ها، شیرین سازی آب دریا و سایر طرح های آبرسانی ، شرکت آب منطقه ای استان طی سال های اخیر تلاش کرده است اعتبارات طرح های عمرانی را افزایش دهد.

  طرح و تسعه
  19 مهر 1402

عملیات اجرایی سد آقدکش به پیشرفت کل 38درصد رسید

مدیر طرح سد آقدکش گفت: با اقداماتی که در سال جاری از اعتبارات سال1401صورت گرفت پیشرفت فیزیکی کل طرح آقدکش به38 درصد رسید که شامل 71 درصد پیشرفت بدنه سد و31 درصد پیشرفت کانال انتقال سیلاب است.

  طرح و تسعه
  16 مهر 1402

جلسه ویژه بررسی و مشکلات اجرایی پروژه های در حال اجرای طرح آبرسانی کلاله

جلسه ویژه بررسی و مشکلات اجرایی پروژه های در حال اجرای طرح آبرسانی کلاله در اداره منابع آب کلاله و مراوه تپه و با حضور دکتر شیبک فرماندار و مهندس گیلک معاون طرح و توسعه آب منطقه ای و مدیر عاملین شرکتهای پیمانکار فعال پروژه آبرسانی شامل اجرای خطوط جمع آوری بین چاهها و خطوط انتقال GRPبین مخازن برگزار گردید.

  طرح و تسعه
  16 مرداد 1402
در ابتدای سالجاری ؛

وارد مدار بهره برداری شدن دو حلقه چاه عمیق آب شرب در طرح آبرسانی به شهرها و روستاهای نوار مرزی استان

نماینده مجری طرح آبرسانی به شهرها و روستاهای نوار مرز استان گفت: در ابتدای سالجاری برای تامین بخشی از آب شرب شهر گنبد کاووس و روستاهای اقماری آن، 3 حلقه چاه حفاری که 2 حلقه چاه آن در مناطق واقع در پشت بازار روشها و نور آباد شهر گنبد کاووس پس از تجهیز و برقرسانی وارد مدار بهره برداری شدند و یک حلقه دیگر در منطقه قلندرآباد تا مهر ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید و در این راستا نیز عملیات حفاری 3 حلقه چاه جدید دیگر در محدوده شهرستان گنبد کاووس شروع گردید.

  طرح و تسعه
  10 مرداد 1402

افزایش یک و نیم میلیون متر مکعبی حجم مخزن سیجوال ترکمن

مدیر طرح زهکشی اراضی اولویت دار شرکت آب منطقه ای گلستان از افزایش یک و نیم میلیون متر مکعبی حجم مخزن سیجوال ترکمن با اعتباری بالغ بر 850 میلیارد ریال خبر داد که با این افزایش حجم مخزن امکان استفاده برای مصارف کشاورزی هم محقق شد.

  طرح و تسعه
  5 مرداد 1402

عملیات اجرایی سد آقدکش به پیشرفت کل 35درصد رسید

مدیر طرح سد آقدکش از پیشرفت 35 درصدی عملیات اجرائی سد آقدکش در شهرستان آق قلا خبر داد.

  طرح و تسعه
  5 مرداد 1402
مدیر طرح سد نرماب :

تخصیص اعتبارات 2 سال دولت سیزدهم، پیشرفت قابل ملاحظه ای در سد نرماب به وجود آورد

مهندس ضیائی مدیر طرح سد نرماب گفت: از سال 1400 تا 1402 مجموعه اعتبارات تخصیصی سد نرماب 850 میلیارد تومان بود که پیشرفت قابل ملاحظه ای در طرح بوجود آورده است که می توان گفت اگر با همین روند تامین اعتبار پیش برود تا سه سال آینده طرح به بهره برداری برسد.

  طرح و تسعه
  28 تیر 1402

تاکید رئیس مرکز مدیریت راهبردی افتای استان بر اهمیت حفاظت سایبری از ابنیه راهبردی آبی

در بازدید رئیس مرکز مدیریت راهبردی افتای استان گلستان از کارگاه سد در حال ساخت نرماب بر اهمیت حفاظت سایبری از ابنیه راهبردی آبی استان نظیر سدها تاکید شد.

  طرح و تسعه
  12 تیر 1402

اجرایی شدن سد بهارستان (قره چای رامیان) نیازمند اعتبار

نماینده مجری طرح ساختمان سدهای قره‌چای و زرین‌گل، از نیاز به تقویت اعتبار طرح خبر داد و افزود: مطالعات مرحله اول طرح مصوبه وزارت نیرو دارد ولی تکمیل مطالعات مرحله اول و دوم سد بهارستان (قره‌چای رامیان) نیاز به انجام مطالعات ژئوتکنیک داشته که به دلیل کمبود اعتبارات ابلاغی این طرح تا کنون انجام نشده است و در صورت ابلاغ و تخصیص حداقل 300 میلیارد ریال سرعت انجام مطالعات افزایش پیدا خواهد کرد.

  طرح و تسعه
  7 خرداد 1402
در نشست معاونت طرح و توسعه با مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان عنوان شد:

تسریع در اجرای طرح های آبرسانی شرکت آب منطقه ای گلستان ضروری است/ بازتخصیص آب یکی از راه های مقابله با بحران خشکسالی

در نشست معاونت طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای گلستان با مدیر عامل شرکت ، دکتر حیدریان بر تسریع در اجرای طرح های آبرسانی شرکت آب منطقه ای استان با توجه به خشکسالی و تنش آبی پیش رو تاکید کرد.

  طرح و تسعه
  22 اردیبهشت 1402

برگزاری میز خدمت آب منطقه ای گلستان در مصلی سرخنکلاته

میزخدمت در شهر سرخنکلاته با حضور مهاجر معاون محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، مهندس گیلک معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای گلستان و سایر ادارات در محل مسجد جامع این شهر برگزار شد.

  طرح و تسعه
  13 اردیبهشت 1402

ﻋﻤﻠﻴﺎﺕ ﺍﺟﺮﺍﻳﻲ ﺑﺪﻧﻪ ﺳﺪ ﻧﺮﻣﺎﺏ ﺩﺭ ﻣﺮﺍﺣﻞ ﭘﺎﻳﺎﻧﻲ

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: ﻋﻤﻠﻴـﺎﺕ ﺍﺟﺮﺍﻳـﻲ ﺑﺪﻧـﻪ ﺳـﺪ ﻧﺮﻣـﺎﺏ ﻛـﻪ ﺍﺯ ﺳـﺎﻝ ۱۳۹۱ ﺷـﺮﻭﻉ ﮔﺮﺩﻳـﺪﻩ ﺑـﻪ ﻣﺮﺍﺣـﻞ ﭘﺎﻳـﺎﻧﻲ ﺧـﻮﺩ ﻧﺰﺩﻳـﻚ ﺷـﺪﻩ ﻭ ﺍﻭﺍﺧـﺮ ﺁﺫﺭ ﻣـﺎﻩ ﺍﻣﺴـﺎﻝ ﻋﻤﻠﻴـﺎﺕ ﺧﺎﻛﺮﻳﺰﻱ ﺑﺪﻧﻪ ﺁﻥ ﺍﺗﻤﺎﻡ ﻭ ﺑﻼﻓﺎﺻـﻠﻪ ﻋﻤﻠﻴـﺎﺕ ﺗﻜﻤﻴﻠـﻲ ﺗـﺎﺝ ﺳـﺪ ﺍﺯ ﺟﻤﻠـﻪ ﻧﺼـﺐ ﻫﻨـﺪﺭﻳﻞ ﻫـﺎ، ﺭﻭﺷﻨﺎﻳﻲ، ﺍﺟﺮﺍﻱ ﺁﺳﻔﺎﻟﺖ ﻭ ﭘﻴﺎﺩﻩ ﺭﻭﻫﺎﻱ ﺁﻥ در حال ﺁﻏﺎﺯ است.

  طرح و تسعه
  15 اسفند 1401
نماینده مجری طرح سد آقدکش :

کنترل سیلاب وانحراف آن از بستر اصلی رودخانه گرگان رود هدف اصلی احداث سد آقدکش است/ پیشرفت 33 درصدی طرح

نماینده مجری طرح سد آقدکش گفت: هدف اصلی از احداث سد آقدکش بر روی رودخانه گرگانرود در بالادست شهرستان آق قلا، مدیریت وکنترل سیلاب وانحراف آن از بستر اصلی رودخانه گرگان رود، استفاده بهینه از بخشی از آورد سیلابی گرگانرود از طریق انحراف و ذخیره در مخازن، تامین آب صنعت وکشاورزی منطقه، توسعه آبزی پروری و گردشگری است و هم اکنون با اقدامات انجام شده حدود 33 درصد پیشرفت دارد.

  طرح و تسعه
  9 اسفند 1401
ﻧﻤﺎﻳﻨﺪﻩ ﻣﺠﺮﻱ ﻃﺮﺡ ﺳﺪ ﻧﺮﻣﺎﺏ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻛﺮﺩ:

ﻋﻤﻠﻴﺎﺕ ﺍﺟﺮﺍﻳﻲ ﺳﻴﺴﺘﻢ ﺍﻧﺘﻘﺎﻝ ﺁﺏ ﭼﻬﻞ ﭼﺎﻱ ﺑﻪ ﻣﺨﺰﻥ ﺳﺪ ﻧﺮﻣﺎﺏ ﺩﺭ ﺍﻳﺴﺘﮕﺎﻩ ﭘﺎﻳﺎﻧﻲ

ﻧﻤﺎﻳﻨﺪﻩ ﻣﺠﺮﻱ ﻃﺮﺡ ﺳﺪ ﻧﺮﻣﺎﺏ گفت: ﻋﻤﻠﻴﺎﺕ ﺍﺟﺮﺍﻳﻲ ﺳﻴﺴﺘﻢ ﺍﻧﺘﻘﺎﻝ ﺁﺏ ﭼﻬﻞ ﭼﺎﻱ ﺑﻪ ﻣﺨﺰﻥ ﺳﺪ ﻧﺮﻣﺎﺏ ﺩﺭ ﺍﻳﺴﺘﮕﺎﻩ ﭘﺎﻳﺎﻧﻲ است و 99 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

  طرح و تسعه
  29 بهمن 1401

انجام مطالعات مدیریت سیلاب رودخانه های شهرستان آزادشهربا پیشرفت 70 درصدی

نماینده مجری طرح کنترل سیل گرگانرود شرکت آب منطقه ای گلستان از انجام مطالعات مدیریت سیلاب رودخانه های شهرستان آزادشهربا پیشرفت 70 درصدی خبر داد.

  طرح و تسعه
  28 بهمن 1401

مطالعات طرح سامانه انتقال آب از سد میرداماد به نقاط توزیع با هدف انتقال تخصیص شرب این سد ،آغاز شده است

نماینده مجری طرح میرداماد گفت: مطالعات مرحله اول طرح سامانه انتقال آب از سد میرداماد به نقاط توزیع با هدف انتقال تخصیص شرب این سد به نقاط مورد نظر آن آغاز شده است.

  طرح و تسعه
  26 بهمن 1401

بهنگام سازی مولفه ها ی طرح جامع مهندسی و مدیریت سیلاب استان گلستان

نماینده مجری طرح کنترل سیل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: پکیج‌های سازه ای و غیر سازه ای پروژه های طرح جامع مهندسی و مدیریت سیلاب استان گلستان به منظور اخذ مجوز ماده 23 قانون الحاق تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت ، در یک برنامه 10 ساله و با اعتبار مورد نیاز 47 هزار میلیارد ریال تهیه و تصویب شده است.

  طرح و تسعه
  26 بهمن 1401
ﻧﻤﺎﻳﻨﺪﻩ ﻣﺠﺮﻱ ﻃﺮﺡ ﺳﺪ ﻧﺮﻣﺎﺏ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻛﺮﺩ:

ﻋﻤﻠﻴﺎﺕ ﺍﺟﺮﺍﻳﻲ ﺟﺎﺩﻩ ﺟﺎﻳﮕﺰﻳﻦ ﺩﺳﺘﺮﺳﻲ ﺑﻪ ﺭﻭﺳﺘﺎﻫﺎﻱ ﺑﺎﻻﺩﺳﺖ ﺳﺪ ˈ ﻧﺮﻣﺎﺏ ˈ ﺁﻏﺎﺯ ﺷﺪ

ﻧﻤﺎﻳﻨﺪﻩ ﻣﺠﺮﻱ ﻃﺮﺡ ﺳﺪ ﻧﺮﻣﺎﺏ از آغاز ﻋﻤﻠﻴﺎﺕ ﺍﺟﺮﺍﻳﻲ ﺟﺎﺩﻩ ﺟﺎﻳﮕﺰﻳﻦ ﺩﺳﺘﺮﺳﻲ ﺑﻪ ﺭﻭﺳﺘﺎﻫﺎﻱ ﺑﺎﻻﺩﺳﺖ ﺳﺪ ˈ ﻧﺮﻣﺎﺏ خبر داد.

  طرح و تسعه
  26 بهمن 1401

حفر و تجهیز 3 حلقه چاه جدید در طرح آبرسانی به شهرها و روستاهای نوار مرزی استان گلستان انجام می شود

طرح آبرسانی به شهرها و روستاهای نوار مرزی استان گلستان یکی از 6 طرح مهم آبرسانی در استان است که توسط شرکت آب منطقه ای در حال انجام می باشد و سیمای طرح آن شامل حفرو تجهیز 20 حلقه چاه عمیق،احداث تصفیه خانه به ظرفیت حدود 1100 لیتر بر ثانیه، احداث ایستگاه پمپاژ، احداث مخازن ذخیره به حجم 75500 مترمکعب و احداث شبکه به میزان 560 کیلومتر می باشد.

  طرح و تسعه
  25 بهمن 1401

مشارکت ۷ پیمانکار در عملیات ساماندهی و تخریب آب‌بندان‌های غیرمجاز گرگانرود

کارشناس مهندسی رودخانه‌ها و سواحل شرکت آب منطقه‌ای استان گلستان گفت : در عملیات ساماندهی و تخریب آب‌بندان‌های گرگانرود ۷ پیمانکار مشارکت دارند.

  طرح و تسعه
  25 بهمن 1401

اجرای پروژه ساماندهی و لایروبی رودخانه تقی آباد در محدوده روستای درویش آباد شهرستان گرگان

نماینده مجری طرح کنترل سیل حوضه گرگانرود شرکت آب منطقه ای گلستان، از اجرای پروژه ساماندهی و لایروبی رودخانه تقی آباد از سرشاخه های گرگانرود در محدوده روستای درویش آباد شهرستان گرگان خبر داد.

  طرح و تسعه
  25 بهمن 1401

تکمیل مولفه های باقیمانده شبکه آبیاری و زهکشی گلستان / فعالیت 4 تشکل آب بر در این شبکه

رئیس گروه طرح های توسعه شبکه های آبیاری و زهکشی شرکت آب منطقه ای گلستان از تکمیل مولفه های باقیمانده شبکه آبیاری و زهکشی گلستان از محل منابع جهش تولید در سال جاری خبر داد.

  طرح و تسعه
  25 بهمن 1401

پیشرفت ۴۰ درصدی اجرای خط انتقال اصلی آبرسانی از محل سد نرماب تا شهر گنبد کاووس

طرح آبرسانی به شهرها و روستاهای نوار مرزی استان گلستان بزرگترین طرح وزارت نیرو در استان گلستان می باشد که توسط شرکت آب منطقه ای در حال اجراء است.

  طرح و تسعه
  23 بهمن 1401

پیشرفت ۷۵ درصدی ساخت سد نرماب مینودشت/ تکمیل کامل بدنه سد

ساخت کولفه های مختلف سد نرماب مینودشت در مجموع تاکنون ۷۵ درصد پیشرفت داشته است.

  طرح و تسعه
  14 بهمن 1401
نماینده مجری طرح سد نرماب:

اتمام خاکریزی بدنه سد نرماب با انجام ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار مترمکعب خاکریزی

نماینده مجری طرح سد نرماب گفت: بدنه سد نرماب که از سال ۱۳۹۰ آغاز شده بود با تزریق اعتبار که در دولت سیزدهم روند تخصیص آن شتاب گرفت با انجام ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار مترمکعب خاکریزی در آستانه بهره‌برداری است.

  طرح و تسعه
  15 دی 1401

اجرای طرح های اضطراری آبرسانی شرکت آب منطقه ای گلستان تا تابستان سال جاری

با افزایش اعتبارات آبرسانی طی یک سال گذشته و به ویژه در سفر اخیر ریاست جمهور به استان گلستان، شرکت آب منطقه ای در تلاش است، طرح های اضطراری آبرسانی را در شهرهای مختلف استان تا تابستان امسال اجرا نماید که در این راستا با انجام این طرح های اضطراری حدود 210 لیتر بر ثانیه به شبکه شرب در شهرستان های کلاله، آزاشهر و رامیان، گنبد و نوار مرز و بندرترکمن و گمیشان اضافه می شود.

  طرح و تسعه
  28 خرداد 1401
جهت غلبه بر تنش‌های آبی تابستان توسط شرکت آب منطقه ای استان:

حفر چاه‌ها و سد جدید برای تامین آب مرکز گلستان/8 حلقه چاه جدید برای گرگان در حال حفر است

با هدف غلبه بر تنش‌های آبی تابستان، حفر چاه‌ها و احداث سد میرداماد برای تامین آب شهر کرگان در دستور کار قرار دارد.

  طرح و تسعه
  13 خرداد 1401

تجهیز 3 حلقه چاه در طرح اضطراری آبرسانی به شهرهای نوار مرز استان

طرح آبرسانی به شهر‌ها و روستا‌های نوار مرزی گلستان با جمعیت تقریبی 555 هزار نفر و با نیاز آبی یک‌هزار و 800 لیتر بر ثانیه، بزرگترین طرح آبرسانی وزارت نیرو در این استان است که بخشی از آب مورد نیاز این مناطق از طریق چاه های عمیق (800 لیتر بر ثانیه) و بخشی نیز از محل ذخیره آب در سد نرماب مینودشت برای افق سال ۱۴۲۵ تامین خواهد شد.

  طرح و تسعه
  8 خرداد 1401

آغاز عملیات حفر چاه آب شرب شماره 2 در گرگان با عمق 200 متر

نماینده مجری طرح آبرسانی به گرگان گفت: در راستای این طرح آبرسانی ، عملیات اجرائی چاه شماره 2 شهر گرگان در منطقه شصت کلاته با دبی برآوردی 20 لیتر بر ثانیه آغاز شد.

  طرح و تسعه
  26 اردیبهشت 1401
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
« 1 2 3 4 » صفحه:
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 119
  • بیشترین بازدید همزمان : 607
  • بازدید امروز : 33,614
  • بازدید دیروز : 32,497
  • کل بازدید : 22,683,081
  • آخرین به روزرسانی : 9 فروردین 1403 17:40:04
  • شناسه IP شما : 44.200.77.59

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : گلستان، کیلومتر یک جاده آق قلا، شرکت آب منطقه‌ای گلستان
  • کدپستی : 4913933165
  • تلفن : 01732687436
  • فاکس : 01732687082
  • پست الکترونیکی :
  • پیامک :
  • تلفن گویا :