به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهدی حکیمی مدیر منابع انسانی و پشتیبانی افزود در این جلسه در خصوص امور بیمه ای شرکت از جمله مشکلات و ضعف های موجود، کم بودن مراکز طرف قرارداد، تسریع در پرداخت خسارات درمانی و ... بحث و تبادل نظر شد و از مدیران بیمه رازی خواسته شد تا پیگیری های مقتضی را انجام و طی دو هفته آینده، گزارش لازم را به شرکت ارائه نمایند.
حکیمی اظهار کرد: پیشنهاداتی در جهت ایجاد شرایط مطلوب در امر خدمات دهی و رفاه حال همکاران عنوان شد و مقرر گردید با توجه به تعهد بازپرداخت خسارات درمانی از زمان تحویل و تکمیل مدارک تا پرداخت و واریز به حساب بیمه شدگان با فاصله 10 روز کاری، شرکت بیمه رازی مساعدت لازم در این خصوص را به عمل آورد.
همچنین به منظور تسهیل دسترسی بیمه شدگان به مراکز ارائه کننده خدمات درمانی و افزایش رضایت مندی بیماران مقرر گردید شرکت بیمه رازی در جهت افزایش مراکز طرف قرارداد در سطح استان و همچنین انعقاد قرارداد با داروخانه های شرق استان اقدامات لازم را به عمل آورد.