نماینده تام الاختیار وزیر نیرو در میز ارتباطات مردمی گلستان:
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهندس مریم کارگر نجفی نماینده تام الاختیار و معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزیر نیرو در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیمای گلستان گفت: وزارت نیرو یک وزارتخانه خدمت رسان است و خدمت رسانی در وزارت نیرو به وسعت کل کشور در حوزه های آب، برق و آب و فاضلاب است و تداوم این خدمت رسانی در میزهای ارتباطات مردمی در سفرهای استانی است.
وی با بیان اینکه، در دور دوم سفرهای استانی، گلستان میزبان سفر ریاست جمهوری است، اظهار کرد: در این میز های ارتباطات مردمی، همه شرکت های مستقر در استان حضور دارند و علاوه بر مسائل و مشکلات همکاران ، مسائل و مشکلات کشاورزی، مسائل آب منطقه ای، انشعابات آب و برق و آسیب هایی که در فرآیند ارتباط با مردم و خدمات رسانی به مردم را داریم شناسایی و مشکلات رسیدگی می شود.
معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزیر نیرو افزود: برخی از مشکلات و آسیب ها با اصلاح آئین نامه ها و دستورالعمل ها و بخشنامه ها قابل رفع است . در دور اول سفرهای استانی مرکز ارتباطات مردمی وزارت نیرو توانست رتبه اول را بین دستگاه ها کسب نماید، در این دوره نیز میزهای ارتباط مردمی خوبی برقرار است و همه موارد مطرح شده رسیدگی می شود.
نماینده تام الاختیار وزیر نیرو در میز ارتباطات مردمی گلستان با بیان اینکه وزارت نیرو در خدمت رسانی از طریق هوشمند سازی دولت الکترونیک هم خدمات خوبی ارائه است، گفت: در بخش صدور مجوزهای الکترونیکی وزارت نیرو کمترین تاخیر را دارا است و این وزارتخانه در اتصال به پنجره دولت هوشمند پیشگام است.