|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

با حضور مدیران روابط عمومی برخی دستگاه های اجرائی استان به میزبانی آب منطقه ای گلستان؛

برنامه ریزی پویش عمومی اطلاع رسانی صرفه جوئی در مصارف آب در همه بخش ها به ویژه کشاورزی

جلسه مدیران و کارشناسان روابط عمومی شرکت های آب منطقه ای، آب و فاضلاب، فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی، سازمان تبلیغات اسلامی و صدا و سیمای استان در خصوص برنامه ریزی پویش عمومی اطلاع رسانی صرفه جوئی در مصارف آب در همه بخش ها به ویژه کشاورزی با هدف اثرگذاری و جلب مخاطب در رسانه ها و فضای مجازی و تبلیغات شهری و عمومی به میزبانی شرکت آب منطقه ای گلستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، معصومه لولایی مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای در این جلسه اظهار کرد: با توجه به مصوبه جلسه شورای برنامه ریزی استان و تنش آبی موجود در استان به علت خشکسالی مستمر و کاهش بارش ها و لزوم مدیریت منابع آبی و تبیین فرهنگ صحیح مصرف و اطلاع رسانی بهتر وضعیت موجود این جلسه برگزار شد تا بتوانیم راهکارهای بهتری با همکاری ادارات مختلف و همسویی اطلاع رسانی ها و برجسته سازی در این بخش داشته باشیم و بدون کمترین تنش از تابستان سال جاری گذر نمائیم و مردم مشکلات کمتری را در بخش آب احساس نمایند.
غریب آبادی مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این جلسه گفت: در طی ماه های گذشته با توجه به اهمیت موضوع، درحوزه فرهنگ سازی در این بخش اقداماتی انجام دهیم.
وی افزود: در بخش رسانه ها و فضای مجازی و انتشار محتوی، پخش کلیپ و تیزر در سینماها پیش از آغاز فیلم ها و همین طور درجشن های تالار فخرالدین اسعد گرگانی نیز می توانیم محتواهای تولید شده را پخش و منعکس نمائیم و یاری رسان شما باشیم.
کرد مصطفی مدیر روابط عمومی صدا و سیمای استان در این جلسه اظهار کرد: در حوزه رسانه اولین گام، شناخت مخاطب است. در حوزه آب بخش عمده آب در بخش کشاوری مصرف می شود مخاطبین اصلی ما در حوزه روستایی هستند و رویکردهای ما نیز باید با همین نگاه باشد و برنامه ریزی بلند مدت، کوتاه مدت و میان مدت داشته باشیم.

کرد مصطفی افزود: در حوزه آب بشدت نیازمند فرهنگ سازی هستیم.در بخش بلند مدت کودکان در مدارس مخاطب ما می توانند باشند. در میان مدت  میتوان یک شخصیت خاص یک نماد آب و الگو برای مخاطب خلق کرد و یا از شخصیت های قبلی استفاده کرد و  می توان از آن الگو در همایش ها و جشنواره های مختلف استفاده کرد و مسائل آب را تبیین کرد.
فاطمه سراوانی مسئول روابط عمومی جهاد کشاورزی استان نیز گفت: راهکاری برای مبارزه با خشکسالی نیست و آن چه انجام می دهیم راههای سازگاری با خشکسالی است.
وی افزود: فرهنگ سازی برای فرزندان کشاورزان بسیار می تواند در ایجاد الگوی صحیح مصرف به ویژه در کشاورزی موثر باشد و باید مستمر باشد تا بتوان آن رادر اذهان حک کرد. ضمن اینکه جهاد کشاورزی استان آمادگی کامل برای اطلاع رسانی موضوعات آب و گذر از این بحران را دارد.
قاسمی از کارشناسان روابط عمومی سازمان تبلیغات استان نیز در این جلسه گفت:  برای یک پویش رسانه ای باید همه پای کار باشند تا بتوان نتیجه گرفت .
وی افزود: در این راستا باید از ظرفیت فضای مجازی، مداحان، خبرگزاری ها و رسانه ها  و روحانیون محترم به ویژه در محرم استفاده کرد و تولید محتوی مختلف اعم از عکس  کلیپ و پوستر و .. و انتشار همزمان آن نیز بسیار می تواند موثر باشد.
ولی ساور مدیر آب و فاضلاب استان افزود: گرگان یک شهر منحصر به فردی در کشور است بالاترین مشترک و پایین ترین مشترک در این شهر 530 متر اختلاف ارتفاع دارد و به 10 زون تقسیم شده است. تا جلوی فشار آب را به سمت شمال بگیریم.
وی افزود: تبادل تفاهم نامه و نشست مدیران عامل و برگزاری جشنواره آب و رسانه  به پیشنهاد آب منطقه ای گلستان بسیار می تواند در اجرای این برنامه ها موثر باشد.

کد خبر: 5732
  تاریخ خبر : 24 تیر 1402
  آخرین به‌روزرسانی : 24 تیر 1402
 روابط عمومی
 442
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 161
  • بیشترین بازدید همزمان : 607
  • بازدید امروز : 2,351
  • بازدید دیروز : 45,622
  • کل بازدید : 23,708,590
  • آخرین به روزرسانی : 9 اردیبهشت 1403 14:37:16
  • شناسه IP شما : 3.142.35.75

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : گلستان، کیلومتر یک جاده آق قلا، شرکت آب منطقه‌ای گلستان
  • کدپستی : 4913933165
  • تلفن : 01732687436
  • فاکس : 01732687082
  • پست الکترونیکی :
  • پیامک :
  • تلفن گویا :