|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

جانشین فرمانده سپاه نینوای استان در مراسم هفته بسیج شرکت آب منطقه ای گلستان:

هر کس در حوزه تقویت انقلاب اسلامی فعالیت می کند، بسیجی است

با حضور جانشین فرمانده سپاه نینوای استان، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان، امام جمعه موقت شهرستان گرگان ، خارکوهی مورخ گرگانی و مدیران و بسیجیان شرکت آب منطقه ای گلستان، مراسم بزرگداشت 5 آذر گرگان وهفته گرامیداشت بسیج در شرکت آب منطقه ای گلستان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، سرهنگ حسینی جانشین فرمانده سپاه نینوای استان در این جلسه اظهار کرد: انقلاب اسلامی سه ضلع اساسی ولایت و رهبری، مردم و دین دارد و حضرت امام با هنرمندی و با پیوند مستحکم بین این اضلاع انقلاب را به پیروزی رساندند و هر کدام از این اضلاع نباشد قهرا انقلاب وجود نخواهد داشت.

حضور مردم و پشتوانه مردمی انقلاب یک اصل اساسی است

وی افزود: حضور مردم و پشتوانه مردمی انقلاب یک اصل اساسی است وامام راحل با صدور فرمان بسیج، حفاظت از دستاورد های انقلاب را به مردم سپردند.

سرهنگ حسینی اطاعت از ولایت فقیه، مکتبی بودن، اخلاص و ایثار و مردمی بودن را از ویژگی های بسیج نام برده و افزود: بسیاری از فضائل اخلاقی در ویژگی های بسیج متبلور است.

وی افزود: از دو منظر می توان به بسیج نگریست که از منظر اول بسیج یک تشکل و سازمان است و از منظر دوم بسیج یک فرهنگ و تفکر است که با نگاه دوم ، بسیج محدودیت را و مرزها را و اندیشه ها را در می نوردد و بسیجیان به فکر راه اندازی هسته های مقاومت در سرتاسر دنیا می اندازد.

سرهنگ حسینی تصریح کرد: هر کس در دایره انقلاب اسلامی و در حوزه تقویت انقلاب اسلامی فکر و اندیشه می کند، در هر جایگاه  و قشری هست و حتی اگر دارای پرونده سازمانی هم نباشد، او بسیجی است.

وی بیان کرد: یک بخش محوری بسیج، خدمت رسانی به مردم است و نگاه متعالی بسیج خدمت به مردم در عرصه های مختلف است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان و فرمانده پایگاه بسیج کوثر نیز در این جلسه اظهار کرد: این مراسم به 2 مناسبت 5 آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در سال ۵۸ و سالروز قیام تاریخی مردم گرگان در 5 آذر سال ۵۷ این برنامه برگزار شده است.

بسیج در فرهنگ انقلاب اسلامی یک نقطه قوت است

سید محسن حسینی افزود: بسیج در فرهنگ انقلاب اسلامی یک نقطه قوت است تا حواس مان به همه چیز جمع باشد و ما در شرکت آب منطقه ای استان به عنوان خدمت گزاران به مردم باید بیش از پیش در کرامت دادن به مردم، تسریع در امور مردم و همچنین رفتار مناسب با مردم و ارباب رجوع چه به عنوان یک بسیجی و چه مدیران و کارگزاران دولت اسلامی صحیح و درست عمل نمائیم.

وی بیان کرد: بیش از 50 هزار نفر در انقلاب اسلامی و 200 هزار نفر در دفاع مقدس به شهادت رسیدند و این انقلاب و حکومت اسلامی ثمره خون این شهیدان عزیزاست و باید با پاسداشت خون این شهدا و قوی تر شدن در همه عرصه ها و تامین رفاه و آسایش بیشتر به مردم دین خود را ادا نمائیم.

مهندس حسینی بیان کرد: تلاش داریم در شرکت آب منطقه ای در انجام ماموریت های محوله مانند خدمت رسانی به مردم ، حفاظت از منابع آب ، حفاظت از تاسیسات آبی و مدیریت سیلاب بیش از پیش خدمات موثرتری ارائه نمائیم.

حجت الاسلام والمسلمین لیوانی امام جمعه موقت شهرستان گرگان نیز در این جلسه با بیان اینکه امام راحل ازسال 41 که زمزمه های انقلاب و مخالفت با حکومت وقت شکل گرفت، بسیار روی مردم حساب می کردندو همیشه می فرمودند اگر مردم در صحنه باشند، خطر رفع می شود.

وی بیان کرد: بسیجیان در طول جنگ از انقلاب اسلامی دفاع کردند. واکنون بسیجی در تمام صحنه ها از جمله سیل، ساخت و ساز، زلزله،مسجد و مدرسه سازی و کمک به مردم در صحنه هستند.

تشکیل هیات های اندیشه ورز در شرکت آب منطقه ای
 
موسی فرمانی جانشین فرمانده پایگاه بسیج کوثر شرکت در این جلسه اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرموده اند، بسیج تنها یک  حرکت احساسی نیست بلکه متکی به دانستن و فهمیدن و بصیرت است و فرمان تشکیل هیات های اندیشه ورز در راس و لایه ها را صادر نمودند.

وی افزود: انسجام و سازماندهی بسیجیان، تشکیل هیات های اندیشه ورز در شرکت آب منطقه ای و همچنین سازماندهی فعالیت های بسیج در قالب فعالیت های جهادی ، از جمله برنامه های شرکت آب منطقه ای در بحث پایگاه بسیج کوثر در سال جاری است.

غلامرضا خارکوهی از تاریخ نگاران استان نیز در این جلسه با روایت حماسه 5 آذر گرگان و دلاوری های مردم این استان بر نشر و گسترش فرهنگ بسیجی و انعکاس گسترده تر حماسه 5 آذر گرگان تاکید کرد.

کد خبر: 4479
  تاریخ خبر : 8 آذر 1400
  آخرین به‌روزرسانی : 8 آذر 1400
 روابط عمومی
 1355
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 94
  • بیشترین بازدید همزمان : 607
  • بازدید امروز : 31,937
  • بازدید دیروز : 42,345
  • کل بازدید : 23,649,928
  • آخرین به روزرسانی : 8 اردیبهشت 1403 14:10:22
  • شناسه IP شما : 3.144.127.232

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : گلستان، کیلومتر یک جاده آق قلا، شرکت آب منطقه‌ای گلستان
  • کدپستی : 4913933165
  • تلفن : 01732687436
  • فاکس : 01732687082
  • پست الکترونیکی :
  • پیامک :
  • تلفن گویا :