در هفتمین جلسه کمیته ساختار و فناوری های مدیریتی در سال 1400:
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مدیرعامل و رئیس کمیته ساختار و فناوری های مدیریتی شرکت در این جلسه اظهار کرد: شرکت آب منطقه ای گلستان به عنوان یک دستگاه خدمت رسان، وظیفه ارائه خدمات مناسب به متقاضیان را دارد. بدین منظور لازم است فرآیندهای ارائه خدمات، با هدف کاهش زمان و هزینه ها، افزایش کیفیت و در نهایت افزایش رضایت متقاضیان، به طور مستمر مورد بررسی و بازنگری قرار گیرند.
سیدمحسن حسینی افزود: به منظور رسیدن به اهداف فوق، جلسات کارگروه بهبود فرآیندهای ارائه خدمات باید به طور مستمر، برگزار، راهکارها بررسی و اجرا گردند.
عبدالکریم خرمالی رئیس گروه توسعه مدیریت نیز ضمن ارائه گزارش سامانه ساماب طی سال های 98 و 99، بر بررسی راهکارهای کاهش زمان خدمات و همچنین بازرسی مستمر از دفاتر پیشخوان ارائه دهنده خدمات شرکت تاکید کرد.