به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهندس امین عموزاد اظهار کرد: ارائه خدمات از طریق میز خدمت در ورودی اداره و راهنمایی ارباب رجوع، پیگیری کارهای ارباب رجوع توسط کارکنان و ارائه نتیجه به ارباب رجوع به صورت تلفنی یا پیام کوتاه، برقراری ارتباط تلفنی با ارباب رجوع با مدیر اداره و... از جمله این اقدامات است و تا زمان رفع مشکل ویروس کرونا این فعالیت ها ادامه دارد.
گفتنی است از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان، این مدیریت اقلام بهداشتی پیشگیرانه نظیر ماسک، مواد ضد عفونی کننده و دستکش برای همکاران خود تهیه نموده است.