معاون برنامه ریزی آب منطقه ای گلستان:
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان، مهندس حسین دهقان اظهار کرد: بر اساس بند پ ماده 47 قانون برنامه ششم و نیز برنامه دوم نقشه راه اصلاح نظام اداری، با هدف تسهیل وارائه خدمات،کاهش میزان مراجعات مردم و مشترکین به ادارات و در نهایت کاهش هزینه های سفر برای اخذ خدمت به مشترکین آب منطقه ای گلستان با انعقاد تفاهم نامه با اداره کل پست، از تاریخ دوم اردیبهشت،این خدمات به مشترکین در بخش آب زیرزمینی از طریق دفاتر پستی ودفاتر پیشخوان دولت ودفاتر فناوری اطلاعات و ارتباطات روستاییICT)) به مردم استان ارائه می گردد.
مهندس دهقان افزود: بر این اساس، این خدمات از تاریخ مذکور از طریق ادارات و امور منابع آب شهرستان ها به مردم و مشترکین ارائه نخواهد شد و متقاضیان برای دریافت این خدمات می بایست به دفاتر ومراکز ارائه دهنده این خدمات در شهرها یا روستاها مراجعه نمایند.
شایان ذکر است شرکت مدیریت منابع آب ایران به صورت متمرکز و یکپارچه با استقرار سامانه "ساماب" ( سامانه امور مشترکین) و تامین تمامی تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری در تمامی شرکت های آب منطقه ای در نظر دارد تا تمامی خدمات رو به مشتری را از طریق دفاتر پیشخوان ،دفاتر پستی ودفاتر ای سی تی روستایی واگذار نماید ودر مرحله اول 27 خدمت آب زیرزمینی واگذار شده است.