|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

معاون برنامه ريزي و بهبود مديريت شركت آب منطقه اي گلستان خبر داد

ارائه خدمات الكترونيك آب منطقه اي گلستان در دفاتر ict  شهري و روستايي چهار شهرستان

    معاون برنامه‌ريزي و بهبود مديريت شركت آب منطقه‌اي گلستان گفت: خدمات الكترونيك شركت‌‌ آب منطقه‌اي گلستان از ابتداي مهرماه امسال در دفاترict  شهري و روستايي چهار شهرستان استان ارائه مي شود.


    معاون برنامه‌ريزي و بهبود مديريت شركت آب منطقه‌اي گلستان گفت: خدمات الكترونيك شركت‌‌ آب منطقه‌اي گلستان از ابتداي مهرماه امسال در دفاترict  شهري و روستايي چهار شهرستان استان ارائه مي شود.
    به گزارش روابط عمومي شركت‌ آب منطقه‌اي گلستان، مهندس "حسين دهقان" افزود: مراحل اجرايي پنج خدمت تخصصی شرکت آب منطقه‏ای گلستان در بخش بهره‌برداري از آب‌هاي زيرزميني شامل: کفشکنی، تمدید پروانه، تغییر منصوبات، حفر چاه به جای چاه و لایروبی چاه به شكل الكترونيك به متقاضيان ارائه مي شود.
    به گفته وي، سه خدمت عمومی سنجش نگرش مراجعان، رسیدگی به شکایات و نظام پیشنهادات نیز از طریق خدمات الکرونیک قابل ارایه است.
    مهندس دهقان تسهيل در دريافت و رسيدگي درخواست‌هاي مردمي و آگاهي مستمر ايشان از اقدامات انجام شده، را از جمله اهداف ارایه خدمات الکترونیک به مشتريان و متقاضيان عنوان کرد و افزود: عدم وابستگی مراجعات به زمان و مکان، کاهش سفرهای درون شهری و بین شهری از دیگر اهداف اجرایی شدن این خدمات می باشد.
وی تصریح کرد: مدیریت بهینه مراجعات و تقاضاهای رسیده، مشخص بودن وضعیت رسیدگی به مراجعه در هر زمان، کاهش هزینه‌ها و افزایش قدرت پاسخگویی دولت از دیگر اهداف این پروژه است.
معاون برنامه‌ریزی و بهبود مدیریت شرکت با بیان اینکه الکترونیکی کردن همه خدمات از اولویت‌های کاری این شرکت است، یادآور شد: ارایه خدمات الکترونیک دو سویه از سوی رياست کمیسیون تحول و ارتقای سلامت اداری شرکت آب منطقه‌ای گلستان مورد تاکید جدی قرار گرفته است.
  دهقان افزود: برای بهره‌برداری بهینه از خدمات الکترونیک باید با اطلاع رسانی لازم و افزايش سطح  آگاهی‌های عمومی ضرورت استفاده از این خدمات، برای همه مردم احساس شود.
  به گفته وی، بهره‌گیری از ظرفیت‌های ایجاد شده در استان نظیر دفاتر خدمات ارتباطی روستایی و شعب پست بانک روند فراگیری این خدمات را شتاب می بخشد.
لازم به ذكر است مجري طرح شركت رسارایان مي‌باشد.


کد خبر: 497
  تاریخ خبر : 1 مهر 1389
 885
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 94
  • بیشترین بازدید همزمان : 607
  • بازدید امروز : 35,057
  • بازدید دیروز : 25,696
  • کل بازدید : 23,568,262
  • آخرین به روزرسانی : 5 اردیبهشت 1403 10:43:30
  • شناسه IP شما : 3.145.115.195

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : گلستان، کیلومتر یک جاده آق قلا، شرکت آب منطقه‌ای گلستان
  • کدپستی : 4913933165
  • تلفن : 01732687436
  • فاکس : 01732687082
  • پست الکترونیکی :
  • پیامک :
  • تلفن گویا :