|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان :

از مهمترین اهداف کمیته سلامت اداری ، سالم سازی سیستم اداری و تکریم ارباب رجوع است

سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان در جلسه کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم که با موضوع "برنامه ریزی در جهت ارتقاء کیفیت پاسخگویی به شکایات مردمی در سال 99" در شرکت آب منطقه ای گلستان برگزار شد گفت : از مهمترین اهداف کمیته سلامت اداری ، سالم سازی سیستم اداری و تکریم ارباب رجوع است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهندس سید محسن حسینی افزود: خدمتگزاری به مردم از وظایف ذاتی این شرکت است و حفظ حرمت ارباب رجوع  و حفظ اخلاق و رفتار اداری در مقابل آنها بسیار مهم است.

در این جلسه مقرر شد، بر اساس ماده 25 قانون ارتقاء سلامت اداری ومقابله با فساد ، معاونت ها و دفاتر ستادی درمهلت معین شده نسبت به پاسخگویی به شکایات اهتمام داشته باشند و همچنین معاونتها و دفاتر ستادی و ادارات و امورهای منابع آب شهرستانی نسبت به معرفی رابط پاسخگویی به شکایات اقدام نمایند .

کد خبر: 2813
  تاریخ خبر : 3 خرداد 1399
 روابط عمومی
 523
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 120
  • بیشترین بازدید همزمان : 607
  • بازدید امروز : 24,693
  • بازدید دیروز : 32,497
  • کل بازدید : 22,674,160
  • آخرین به روزرسانی : 7 فروردین 1403 18:03:58
  • شناسه IP شما : 52.90.50.252

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : گلستان، کیلومتر یک جاده آق قلا، شرکت آب منطقه‌ای گلستان
  • کدپستی : 4913933165
  • تلفن : 01732687436
  • فاکس : 01732687082
  • پست الکترونیکی :
  • پیامک :
  • تلفن گویا :