|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در شهرستان گنبد برگزار شد

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، جشنی با حضور مدیر عامل، معاونین، مدیران شهرستانی گنبد، همکاران امورات شرق استان و با حضور امام جمعه مینودشت در شهرستان گنبد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مدیر عامل شرکت در این برنامه با تبریک ایام ا... دهه فجر اظهار کرد: امروز گرد هم آمده ایم تا فرا رسیدن چهل سالگی انقلاب اسلامی را جشن بگیریم چرا که دشمنان انقلاب نقشه کشیده بودند تا چهل سالگی انقلاب را نبینیم و تلاش زیادی در این رابطه کردند.
مهندس علی نظری افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان با تشکیل گروههای معاند و برانداز سعی در آسیب به انقلاب و تجزیه کشور را داشتند و هر جا دست شان می رسید سعی داشتند به انقلاب لطمه وارد کنند ولی فرزندان وارسته این مرز و بوم مانع آسیب به انقلاب شدند.
مهندس نظری بیان کرد: دشمنان سپس جنگ  را به کشور تحمیل کردند و در این 8 سال  جنگ تحمیلی، علیرغم اینکه نیروهای نظامی و انتظامی و سپاه پاسداران تلاش های ارزنده ای داشتند ، مردم نیز نقش آفرینی مهمی داشتند و همه پای کار بودند تا در این جنگ نیز پیروز شدیم. پس از آن دشمنان این مرز و بوم، تحریم ها را بر کشور وارد کردند وگمان دشمنان این بود که با تحریم می توانند به کشور آسیب بزنند ولی این نقشه های دشمنان هم نقش برآب شد. طی این سال ها مردم ما مقاوم بودند و مقاوم تر شدند و تجارب ما نشان داده است هر بار می خواسند به ما زور بگویند مردم ما متحدتر شده اند در عین حالی که نارسایی ها هم وجود دارد.
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان بیان کرد: آنچه امروز می تواند مشکل ما را حل کند" به فرموده امام راحل" وحدت واتحاد است. مخصوصا در استان ما که رنگین کمان اقوام نامیده می شود و مردم مسالمت آمیز کنار هم زندگی می کنند. وی تصریح کرد: در شروع انقلاب شعارهای اساسی مردم ما، استقلال آزادی  وجمهوری اسلامی بود. وقتی استقلال می خواهیم باید هزینه کنیم و هزینه های زیادی کردیم و استقلال کشور را به دست آوردیم که در تمام زمینه ها به ما کمک کرد.

مهندس نظری افزود: قبل از انقلاب، مشاور و پیمانکار در کشور به صورت آن چه اکنون وجود دارد، نداشت و در بحث ادوات و امکانات نیز تجهیز نبودیم و خارجی ها باید برای ما برنامه های عمرانی انجام می دادند . ولی با استقلال کشور توانستیم در زمینه های مختلف رشد کنیم. سدسازی قبل انقلاب برای ما امری غیر قابل انجام بود. اما  هم اکنون سدهای بزرگ در کشور با تمام امکانات و تجهیزات بومی ساخته می شود. ما در انقلاب به دنبال این بودیم که هویت خودمان را داشته باشیم و با یاری خداوند هم سربلند شدیم.
مهندس نظری در خصوص توفیقات شرکت آب منطقه ای پس از انقلاب بیان کرد: در این چهل ساله توفیقات خاصی داشتیم  در رودخانه های استان که قبل انقلاب هیچ اقدامی انجام نشده بود ، با برنامه حرکت کرده ایم وتوانستیم با برنامه ریزی رودخانه ها را حفظ و حراست نمائیم. در بارندگی های اخیر تلاش شبانه روزی همکاران ما باعث شد کمترین خسارت ها را در بحث سیلاب و.. داشته باشیم. در لایروبی، دیواره سازی و رپر گذاری رودخانه ها نیز اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان در ادامه بیان کرد: در زهکشی اراضی محملی در قبل انقلاب نداشتیم ولی 22 هزار هکتار در سال جاری قرارداد زهکشی اراضی استان را منعقد کردیم که زهکشی 10 هزار هکتار در این اراضی به پایان رسید . 12 هزار هکتار دیگر در دست اقدام است و 6 هزار هکتار دیگر نیز قرارداد جدید منعقد شده است و 70 هزار هکتار دیگر را در دست مطالعه داریم .
مهندس نظری تصریح کرد:  تلاش این است 280 هزار هکتار اراضی مطالعه شده استان در ادامه مسیر، زهکشی شود که می تواند کمک شایانی در اقتصاد ملی و مردمی ما داشته باشد. در سدسازی ها 2 سد قبل انقلاب داشته و هم اکنون 14 سد در دست بهره برداری داریم. هدف ما از سدسازی ها کنترل سیلاب وتامین نیازهای مختلف کشاورزی وشرب در استان است.
در ادامه برنامه نیز حجت الاسلام والمسلمین حسینی در خصوص تاریخ انقلاب و خیزش مردمی استان و مبارزه قهرمانانه مردم وروحانیت به رهبری امام راحل سخن گفت.

 

 

 

 

کد خبر: 2314
  تاریخ خبر : 17 بهمن 1397
  آخرین به‌روزرسانی : 17 بهمن 1397
 روابط عمومی
 561
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 121
  • بیشترین بازدید همزمان : 607
  • بازدید امروز : 14,873
  • بازدید دیروز : 34,016
  • کل بازدید : 22,698,356
  • آخرین به روزرسانی : 9 فروردین 1403 17:40:04
  • شناسه IP شما : 3.91.17.78

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : گلستان، کیلومتر یک جاده آق قلا، شرکت آب منطقه‌ای گلستان
  • کدپستی : 4913933165
  • تلفن : 01732687436
  • فاکس : 01732687082
  • پست الکترونیکی :
  • پیامک :
  • تلفن گویا :