|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

مدیرجدید امور منابع آب گرگان و آق قلا منصوب شد

طی مراسمی با حضور مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان و جمعی از معاونین و مدیران این شرکت، مدیرجدید امور منابع آب گرگان و آق قلا منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان در مراسم تودیع و معارفه مدیر پیشین و جدید امور منابع آب گرگان و آق قلا از زحمات و مدیریت حدود 6 ساله مهندس جدیدی در تحقق توسعه منابع آب این دو شهرستان تقدیر و تشکر کرد.
مهندس علی نظری در این مراسم با اشاره به وضعیت منابع آبی استان اظهار کرد: باید با تلاش همه جانبه در مدیریت منابع آبی دقت لازم را داشته باشیم و با کمک و همکاری همه مردم و دستگاه های ذیربط مشکلات را حل نمائیم.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون با تغییر اقلیم ، خشکسالی و افزایش دما رو به رو هستیم، گفت: در کنار همه این موارد، با افزایش مصرف نیز مواجه هستیم که راه حل آن مدیریت توامان عرضه و تقاضا است.
مهندس نظری با بیان این که یکی از چالش های پیش رو، برداشت بی رویه از آب زیرزمینی است، افزود: برای مدیریت این شرایط ، طرح احیا و تعادل بخشی در حال اجرا است ، که اجرای این طرح لازم است ولیکن کافی نیست. چرا که معتقد هستیم، اقدامات و فعالیت های ما50 درصد راه است و 50 درصد بعدی نیازمند مشارکت مردم در صیانت از منابع آبی می باشد تا بتوانیم نتیجه مثبت و صحیح را ببینیم.
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان تصریح کرد: نتایج اضافه برداشت از منابع آب زیرزمینی، موجب افزایش تقاضاهای کف شکنی، جابه جایی چاه و لایروبی را به دنبال دارد که باز هم با همه این برداشت ها مردم به مقصود خود نمی رسند زیرا از سفره های کم عمق و عمیق برداشت بیش از تغذیه انجام می شود و اگر این روش ادامه پیداکند این سفره های آبی از بین می رود و استان به بیابان تبدیل خواهد شد پس ضرورت دارد، فرهنگ سازی و آگاه سازی مردم را در اولویت اقدامات خود قرار دهیم.
ما باید بتوانیم اعتماد جامعه را جلب کنیم و لازمه اش این است که مدیران و همکاران وقت بگذارند و درست و منطقی عمل کنند. با درست عمل کردن ما ، اعتماد سازی صورت می گیرد و مدیران نظارت کافی بر تمام عوامل داشته باشند.
مهندس نظری در ادامه افزود: امروز دشمن با ایجاد عدم اعتماد و نارضایتی و دیگر مسائل می خواهد به اهداف خود برسد که هوشمندی ما را می طلبد.
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان با بیان این که همواره حق با متقاضی است، اظهار کرد: می بایست آگاهی رسانی درست انجام شود ولی در حد بضاعت های محدود نیز می توان اقدامات خوبی انجام داد.
مهندس نظری افزود: کوتاه شدن مسیر پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع همواره باید مورد نظر همکاران باشد. ضمن اینکه باید تحمل تان را بالا ببرید و سنگ صبور مردم باشید. در حوزه حفاظت شما با عموم مردم سر و کار دارید و باید حوصله و تحمل بالایی داشته باشید.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان افزود: انتظار داریم شرایط پیش رو در شرکت و امور منابع آب گرگان و آق قلا، مطلوب تر بشود و مدیران از فرصت های در اختیار استفاده بهینه نمایند.
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای گلستان نیز در این مراسم گفت: شرایط منابع آبی استان شرایط خاص و ویژه ای است و تنها در معاونت حفاظت با دارا بودن 50 درصد نیروی انسانی به ثبت ساختار سازمانی نیازمند است تلاش و همت مضاعفی انجام شود.
مهندس حسین دهقان افزود: در شرایط کنونی کار کردن در بخش آب به منزله یک کار جهادی است و بنا بر فرمایشات رهبری معظم انقلاب در سال 93 از مهم ترین ویژگیهای یک مدیر جهادی، ایمان به خدا، اعتماد به نفس بالا و خودباوری، دشمن شناسی، حرکت مبتنی بر علم و دانش ، همت با انگیزه خدمت، عزم ملی و... است که باید سرلوحه کار ما نیز باشد.
وی تصریح کرد: رفتار ما در حوزه کار می تواند برای نظام هزینه یا پشتوانه باشد. در حوزه کار به گونه ای باید عمل کنیم که اگر نمی توانیم  برای نظام سرمایه ایجاد کنیم، حداقل هزینه نیز نباشیم.
مهندس دهقان افزود: باید مطالبات مردم را جدی بگیریم و محدود به زمان نباشیم، بی منت کار کنیم و با همدلی بتوانیم بر مشکلات فائق آییم.
گفتنی است در پایان این مراسم  مهندس"امین عموزاد"با دریافت حکمی به سمت مدیر امور منابع آب گرگان و آق قلا منصوب و از تلاش های مهندس"محسن جدیدی" مدیر سابق با اهدا لوح تقدیر تجلیل شد.

 

کد خبر: 2266
  تاریخ خبر : 30 مهر 1397
 روابط عمومی
 1346
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 85
  • بیشترین بازدید همزمان : 607
  • بازدید امروز : 12,561
  • بازدید دیروز : 36,305
  • کل بازدید : 23,351,780
  • آخرین به روزرسانی : 30 فروردین 1403 10:35:50
  • شناسه IP شما : 3.147.73.35

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : گلستان، کیلومتر یک جاده آق قلا، شرکت آب منطقه‌ای گلستان
  • کدپستی : 4913933165
  • تلفن : 01732687436
  • فاکس : 01732687082
  • پست الکترونیکی :
  • پیامک :
  • تلفن گویا :