|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

معاون طرح و توسعه شركت آب منطقه‌اي گلستان:

طرح‌هاي عمراني شركت آب منطقه اي گامي بلند به سوي توسعه

  به گزارش روابط عمومي شركت آب منطقه‌اي گلستان، دكتر" محمدابراهيم يخكشي" با اشاره به بهره برداري از 57 پروژه آب منطقه‌اي گلستان در هفته دولت امسال، گفت: اين پروژه‌ها با اعتباري بالغ بر 73 ميليارد و 132ميليون ريال اجرايي شده است.

  معاون طرح و توسعه شركت آب منطقه‌اي گلستان گفت: طرح‌هاي عمراني اين شركت كه در هفته دولت به بهره برداري مي‌رسد، گامي بلند به سوي توسعه زيرساخت‌هاي اين بخش مي‌باشد.
  به گزارش روابط عمومي شركت آب منطقه‌اي گلستان، دكتر" محمدابراهيم يخكشي" با اشاره به بهره برداري از 47 پروژه آب منطقه‌اي گلستان در هفته دولت امسال، گفت: اين پروژه‌ها با اعتباري بالغ بر 73 ميليارد و 132ميليون ريال اجرايي شده است.
  وي افزود: همچنين در اين هفته عمليات اجرايي سه پروژه مهم با اعتباري بالغ بر 335 ميليارد ريال آغاز مي‌شود.
  يخكشي احداث شبكه فرعي گلستان يك، آبرساني به گرگان از محور تقي‌آباد و تجهيز شش حلقه چاه و خطوط جمع‌آوري مجتمع آبرساني كردكوي، تركمن و گميشان را از پروژه‌هاي قابل كلنگ‌زني در هفته دولت نام برد.
  وي يادآور شد: افزايش توليدات كشاورزي، تثبيت و توسعه زمينه اشتغال، تغيير الگوي كشت و جلوگيري از مهاجرت به شهرها را از مهمترين اهداف اجرايي احداث شبكه فرعي گلستان يك عنوان كرد.
  معاون طرح و توسعه شركت آب منطقه‌اي گلستان با اشاره به مشخصات اجرايي اين طرح ،تصريح كرد: احداث كانال و زهكش به طول 125 كيلومتر و احداث ابنيه فني به تعداد يك هزار و 50 دستگاه از مشخصات اجرايي اين طرح مي‌باشد.
   به گفته وي، در هفته دولت 10 پروژه صنعت آب استان با اعتباري بالغ بر 42 ميليارد و 735 ميليون ريال آماده افتتاح مي‌باشد.
   يخكشي افتتاح مخزن سوم آبرساني به آق‌قلا، آبرساني به شهر گرگان و آبرساني به بندرتركمن از جمله طرح‌هايي عنوان كرد كه براي تامين آب شرب شهروندان گلستاني اجرايي مي‌شود.
   وي همچنين اجراي طرح سيستم هشدار سيل گلستان در حوضه آبريز گرگانرود با هدف اعلام و هشدار به موقع سیلاب اجرايي شده و  تجهیز و تامین ایستگاه بارانسنج و برف‌سنج و هیدرومتری از مشخصات فني اين طرح مي‌باشد.
   معاون طرح و توسعه شركت آب منطقه‌اي گلستان يادآور شد: احداث سد كوچك انحرافي فارسيان فرنگ نيز با هدف كنترل سيلاب فصلي، جلوگيري از تخريب سردهنه‌هاي زراعي و تنظيم آب رودخانه اوغان به اراضي پايين دست و با اعتباري بالغ بر سه ميليارد و 993 ميليون ريال اجرا شده است.
   به گفته وي، همچنين ترمیم سد کوچک انحرافی محمدآباد دشت کمالان با اعتباري بالغ بر يك ميليارد و 642 ميليون ريال اجرايي شده كه ابعاد بند انحرافي آن به طول 27 متر و عرض 32 متر و كانال انتقال آب اين سد كوچك انحرافي به طول 300 متر و به عرض يك متر احداث مي‌شود.
   يخكشي افزود: افتتاح ناو آب بركتل وال نيز يكي ديگر از پروژه‌هاي قابل افتتاح در هفته دولت و از جمله طرح‌هاي زودبازده شركت آب منطقه‌اي گلستان مي‌باشد.
   معاون طرح و توسعه شركت آب منطقه‌اي گلستان با بيان اينكه اين طرح در غرب روستای عطا آباد از توابع شهرستان آق قلا و در فاصله 20 کیلومتری جنوب شرقی آق قلا اجرا شده است ، عنوان كرد: هدف از اجراي اين طرح انتقال آب کشاورزی توسط لوله فلزی به قطر 800 میلیمتر، جلوگیری از فرسایش دیواره رودخانه در مقطع لوله گذاری با احداث دیوارسنگی، جلوگیری از فرسایش بستر رودخانه از جمله اهداف اجزايي اين طرح مي‌باشد.
   به گفته وي، احداث دیوارسنگی ساحل چپ و راست رودخانه بطول 30 متر، ارتفاع از پی 10/6، احداث یک برید بتن مسلح بطول 25 متر، لوله گذاری به قطر 800 میلیمتر از مشخصات فني اين پروژه مي‌باشد.
   يخكشي تجهيز ايستگاه پمپاژ اوبه محمد ايمر و خط انتقال آب و برق در شهرستان گنبد كاووس را نيز از ديگر پروژه‌هاي قابل افتتاح در اين هفته معرفي كرد.
   وي افزود: هدف اصلي اجراي اين طرح انتقال آب به اراضی کشاورزی و جلوگیری از هدر رفتن آب با هدف اصلاح الگوی مصرف آب مي‌باشد.
   معاون طرح و توسعه شركت آب منطقه‌اي گلستان يادآور شد: احداث کانال انتقال آب به طول 2200متر و عرض 5/2متر، احداث خط انتقال برق به طول 150متر و احداث حوضچه آرامش از مشخصات فني طرح مي‌باشد.
 

کد خبر: 220
  تاریخ خبر : 13 شهریور 1388
 626
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 84
  • بیشترین بازدید همزمان : 607
  • بازدید امروز : 7,200
  • بازدید دیروز : 25,696
  • کل بازدید : 23,540,405
  • آخرین به روزرسانی : 5 اردیبهشت 1403 10:43:30
  • شناسه IP شما : 3.145.130.31

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : گلستان، کیلومتر یک جاده آق قلا، شرکت آب منطقه‌ای گلستان
  • کدپستی : 4913933165
  • تلفن : 01732687436
  • فاکس : 01732687082
  • پست الکترونیکی :
  • پیامک :
  • تلفن گویا :